Drikker dere alkohol når barna har lagt seg?

Kanskje 1 boks cider/øl kvar 2-3 gonger i året. Men aldri begge 2 samtidig. :)
 
Ja, det kan vi fint gjøre. Gjorde det på mandag faktisk:nailbiting::eek:

I morgen skal vi gjøre det mens de er våkne:bag:
 
Jeg er gravid, så nei :p men samboer kan fint ta seg en øl på kvelden :)
 
Det hender. Mannen min tar seg noen øl hver helg. For min del er det snakk om en øl eller ett glass vin omtrent en gang i måneden.
 
Det hender jeg og mannen deler en flaske vin (eller 2) etter sengetid i helgene ;) skjer sjeldent men ser absolutt ingen problemer med det ;)

En stund siden nå da ettersom jeg er gravid og mannen ikke gidder å drikke alene :p
 
Mannen kan ta seg en øl eller to, jeg drikker ikke noe :)
 
Jeg gjør ikke det. Hender dog at mannen tar seg en øl eller to. Syns det er helt greit.
 
Ja, vi kan fint ta et glass vin når ungene er i seng. Skjer ikke så ofte, men det skjer. På julaften kommer vi til å ta et glass til maten. Ser ikke problemet når mengden er så liten at ungene ikke merker noe personlighetsforandringer. Skulle det skje noe med barna kan man ta taxi eller ringe sykebil. (Mtp alle som sier at det kun er ene som gjør det og aldri begge)
 
Sambo har vel tatt en øl et par ganger. Jeg koser meg like mye med Pepsi Max jeg ;)
 
Nei det gidder jeg ikke. Koser meg heller med en boks Pepsi, og samler opp enhetene til jeg tar meg en skikkelig fest :D
 
For noen uker sider hadde jeg og sambo reinsdyrskav til søndagsmiddag ,og delte en halv flaske rødvin til .
En fantastisk mektig og krydret rødvin som passer perfekt til vilt <3
Barna var nettopp lagt, de fikk "barnevennlig"middag tidligere på dagen

Er veldig glad i vin til middagen, ikke alltid jeg gjør det . .kan fint nøye meg med farris/vann også :)

La merke til da jeg var på ferie i Barcelona at de lokale folkene satt til middag på resturant med besteforeldre, foreldre og barn/barnebarn. Med masse deilig tapas,og både vin og brus på bordet.
 
Sjelden, men har jeg besøk en fredags kveld, så tar jeg meg gjerne ett glass vin eller 2!
 
Akkurat nå er jeg gravid, men jeg kan godt ta et glass vin på fredags- eller lørdagskvelden ellers. Mannen drikker veldig sjelden.
 
Jeg kan ta et glass vin eller en cider om kvelden. Sambo drikker mye mer enn meg.
 
Kunne tatt ett eller to glass en helgekveld, ingen problem med det. Men det skjer sjeldent.
 
Jeg koser meg mer med brus, faktisk! Men kan godt ta et glass vin til finere middag, til og med når hun er våken! Sånn er jeg! :O
 
Back
Topp