Drikker dere alkohol i pp??

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Hei..

Vi har invitert til fest i vår neste pp, jeg orker ikke at folk skal tro jeg er gravid når jeg ikke er det.. Alle vet at vi snart kommer til å komme med nyheten, men jeg orler ikke snakket rundt det når jeg prøver og ikke har fått det bekreftet.. Jeg vet at om jeg velger og ikke drikke noe som helst så funderer de andre og enten kommenterer det eller snakker om det når de kommer hjem... Jeg vurderer og ta meg et glass vin eller to, hvordan forholder dere dere til alkohol når dere er i pp?
 
Lever helt som normalt med vanlige fester og alkohol..
Kan ikke leve som gravid uten å være det syntes jeg emoticon
 
Jeg drakk før pp i fjord. Ble gravid og fikk verdens beste datter.
Tror ikke ett par glass vin gjør noe skade :)
 


Slick Chick skrev:
Lever helt som normalt med vanlige fester og alkohol..
Kan ikke leve som gravid uten å være det syntes jeg emoticon

Enig her jeg. Hvis ikke blir det lite festing fremover :P altså en kan jo ikke vite hvor lang tid det går...Hvis en ikke vil drikke ,går det jo ann å kjøpe alkohol fri vin, å  helle d over på ei vanlig vin flaske ;) Det gjorde jeg når jeg akuratt hadde funnet ut jeg var gravid sist =)

 
jeg tar meg vin eller øl/cider hvis det er anledninger hvor det er alkohol, men dette er ikke så ofte da vi har en sønn på 17mnd ;))

ellers så kan jeg og sambo ta oss en øl eller to hver i helgene...
 
jeg drikker ikke i pp, jeg føler det ikke er riktig i tilfelle vi skulle klare å bli gravide.
 
Lever som normalt fra tr til el! etter el holder jeg meg vekke fra alkohol! 
 
Back
Topp