Drikker de selv av kopp??

Lykkeliten ;)

Gift med forumet
Jeg er litt fortvila for Malin vil ikke drikke av noe annet enn tutteflaske og av vanlig glass så lenge jeg holder i det.. Hun bare biter i slike nan og andre barnekopper [:o] Hn drikker ikke engang selv av tutteflaska, kun når hun ligger..[&o][8|] Jeg må kansje bli flinkere å øve på at hun må drikke selv.. Hvordan er det med deres på dette området?

Jeg gir mest kopp med tut, men han drikker av glass (barnekopp) selv. Blir litt søl, men jeg tar på han en stor smekke så går det bra! Han synes det også er kjempe gøy å drikke av kopp..[:)]

min holder ikke flaska selv,han vil ikke[;)]men han han kan klare å drike av tutekoppen,men ikke allti han får den høyt nok opp[;)]
han drikker av glass om jeg holde..men blir jo litt søl og han biter som regel[;)]

Hauk drikker selv av tutekopp, og av glass om vi holder det. Flaske får han nesten aldri... [;)] Men vi har øvd lenge på den tutekoppen, altså! [:)] Han skjønte ikke at han måtte suge for å få noe ut, så en stund brukte vi Aventkoppen uten ventil (ble litt søl, ja...), men nå har han skjønt trikset! [:D]

ORIGINAL: lonamor

Michelle drikker av kopp og har gjort det lenge, drikker vatn/melk av flaske på dagtid også. Er sånn at ho har funne ut av det sjøl.. eg har gitt ho flaska og så har ho måtta drikke sjøl.Koppen holder eg.. men ho vil gjerne holde den og..hehe[;)]

Som Mia...

jr tar ikke etter flaska engang han... lurer på hvordan dette går i bhg...

Theodor drikker av tutekoppen selv, vanlig kopp er han ikke noe flik med. Men vi øver hver dag. Liker best at jeg holder det han drikker av da, ganske bedagelig fyr [:D]

Back
Topp