Drikker badevann....

Lykkeboom

Gift med forumet
Snuppa vår er så fæl med å drikke badevannet.
Neste uke skal hun bade i Spania... og jeg er ikke så sikker på at vannet der er av samme kvalitet som her hjemme...

Har du noen gode råd til hvordan få henne til å slutte å drikke badevannet???

Snuppa gjorde det samme da vi var i tyrkia.. Fikk henne ikke til å slutte med det, så jeg har desverre ingen gode råd. Men det kan jo være lurt å gi henne idoform under oppholdet, så magen tåler litt mer. Funker bra her det!

nei har ingen tips desverre ...våre gjør det samme men ble heller ikke syk utenom en rennerumpe i ny og ne som de gjerne har hjemme også ...nærmerseg sol for dere ,,,mesunlig jeg [:D]

hva drikker hun av da? kanskje hvis du fjerner det som hun drikker av og bare har leker oppi som ikke er så lett å drikke av?

ORIGINAL: alruto

Hva med å la henne ha tutten i munnen mens hun bader?Det hjelper her[:)]Kos dere masse på ferie!

Det prøvde vi også, men da duppet hun den bare i vannet og smattet iherdig.. [8D]

ORIGINAL: carpus

Hva med å la henne ha tutten i munnen mens hun bader?Det hjelper her[:)]Kos dere masse på ferie!

Det prøvde vi også, men da duppet hun den bare i vannet og smattet iherdig.. [8D]

Hahaha,ok da var det et dårlig tips[:D][8D]

Ikke nødvendigvis, kan jo være det funker for dem! [:D]

Snuppa drakk masse klorvann fra bassenget når vi var i syden, det skjedde ingenting med henne!
Gikk helt fint, så trur ikke du skal bekymre deg så mye over det assa! [;)] De små tåler mye, de har et sterkt imunforsvar! [:)]

Takk for mange gode svar damer [:)]

Smokk har vi prøvd å bruke lenge... men det hjelper ikke [8D]
Fjerne kopper og kar hjelper heller ikke, hun dupper hele hodet ned i vannet [8D]

Godt mulig hun tåler å drikke klorvannet.... men hun er akkurat frisk igjen etter moderat uttørking.. så det frister veldig lite med nye sykehus besøk [8D]

Carpus; Hva er idoform? Er det et spesielt produkt for barn? Hvor får jeg tak i det?

ORIGINAL: Lykkeboom

Fjerne kopper og kar hjelper heller ikke, hun dupper hele hodet ned i vannet [8D]

Godt mulig hun tåler å drikke klorvannet.... men hun er akkurat frisk igjen etter moderat uttørking.. så det frister veldig lite med nye sykehus besøk [8D]

Carpus; Hva er idoform? Er det et spesielt produkt for barn? Hvor får jeg tak i det?

Du får kjøpt idoform på apoteket. Det er et legemiddel som regulerer magen, kan brukes både forebyggende og akutt.
Det er kapsler med pulver i, så jeg tømte ut pulveret av 2 kapsler og blandet det med litt juice hver dag.

Det er ikke spesielt for barn, men barn over 1 år kan trygt bruke det. Tok idoform selv også hver morgen.

ORIGINAL: carpus

ORIGINAL: Lykkeboom

Du får kjøpt idoform på apoteket. Det er et legemiddel som regulerer magen, kan brukes både forebyggende og akutt.
Det er kapsler med pulver i, så jeg tømte ut pulveret av 2 kapsler og blandet det med litt juice hver dag.

Det er ikke spesielt for barn, men barn over 1 år kan trygt bruke det. Tok idoform selv også hver morgen.

Tror vi skal prøve med Idoform [:)] Tar meg en tur innom apoteket før vi reiser. Takk for tipset [:)]

Back
Topp