Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: alruto
ORIGINAL: carpus
ORIGINAL: alruto
Hva med å la henne ha tutten i munnen mens hun bader?Det hjelper her[:)]Kos dere masse på ferie!
Det prøvde vi også, men da duppet hun den bare i vannet og smattet iherdig.. [8D]
Hahaha,ok da var det et dårlig tips[:D][8D]
ORIGINAL: Lykkeboom
Takk for mange gode svar damer [:)]
Smokk har vi prøvd å bruke lenge... men det hjelper ikke [8D]
Fjerne kopper og kar hjelper heller ikke, hun dupper hele hodet ned i vannet [8D]
Godt mulig hun tåler å drikke klorvannet.... men hun er akkurat frisk igjen etter moderat uttørking.. så det frister veldig lite med nye sykehus besøk [8D]
Carpus; Hva er idoform? Er det et spesielt produkt for barn? Hvor får jeg tak i det?
ORIGINAL: carpus
ORIGINAL: Lykkeboom
Takk for mange gode svar damer [:)]
Smokk har vi prøvd å bruke lenge... men det hjelper ikke [8D]
Fjerne kopper og kar hjelper heller ikke, hun dupper hele hodet ned i vannet [8D]
Godt mulig hun tåler å drikke klorvannet.... men hun er akkurat frisk igjen etter moderat uttørking.. så det frister veldig lite med nye sykehus besøk [8D]
Carpus; Hva er idoform? Er det et spesielt produkt for barn? Hvor får jeg tak i det?
Du får kjøpt idoform på apoteket. Det er et legemiddel som regulerer magen, kan brukes både forebyggende og akutt.
Det er kapsler med pulver i, så jeg tømte ut pulveret av 2 kapsler og blandet det med litt juice hver dag.
Det er ikke spesielt for barn, men barn over 1 år kan trygt bruke det. Tok idoform selv også hver morgen.