Drikkekopp??

MammaTilNurket

Februar 14 :)
Nurket på 8 mnd vil ikke drikke vann :(
Han tar flaske med melk når han er sulten, men ikke noe annet på flaske.. Har prøvd med forskjellige temperaturer på vann, og med alle smakene jeg har funnet av babysafter!
Hvis jeg gir han av ett lite glass tar han noen få slurker, og så slår han det bort...
Hvilke kopptyper har fungert til babyene deres?? Skal snart på jobb igjen, og må avvenne pupp, så han må jo få i seg væske :(

Hva med sånn avent med sugerør i? Fungerte mye bedre til vår gutt enn vanlig tutekopp.

Hva med sånn avent med sugerør i? Fungerte mye bedre til vår gutt enn vanlig tutekopp.

Forstod gutten din å drikke av den så tidlig? Da må det prøves :)

Vår var nærmere året før hun ville drikke vann av kopp. Men sugerør likte hun, det var stas! :)
Du kan gi vann med ts også. Husk at det er ikke store mengdene de drikker av gangen, 1-2 slurker er stort sett nok. Tilby heller vann mange ganger iløpet av måltidet ;) Vanlig glass kan kanskje også fungere bedre .

Forstod gutten din å drikke av den så tidlig? Da må det prøves :)
Ja, det begynte han med ganske tidlig etter at vi tilbød vann til måltidene. Han var vel rundt 8 mnd alderen. Syns det er litt rart at det står 18 mnd på dem.

Avent med sugerør har me også brukt. Frå 6-7 mnd :-) og så er favorittkoppen frå Munchkin:-)

Sugerør har fungert bra her også. Kan også anbefale tommee tippee:)

De WOW-koppene er veldig populære blant ungene på jobben min. :)

Vi begynte med sugerør koppen når hu var 6 mnd. Elsker de og bruker de enda. Hu liker ikke tutkopper.

Back
Topp