Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å gjør den? Ikke at jeg tilsetter malt i den da men :) Det visste jeg ikke.Sienna3 skrev:
LeonoraD skrev:MiniPuselabb skrev:Å gjør den? Ikke at jeg tilsetter malt i den da men :) Det visste jeg ikke.Sienna3 skrev:
ja det gjør det :) Jenta mi tåler ikke malt :P så jeg føller GODT med om det er malt i ting :P
i ferdig NAN er det malt i hvertfall.. litt usikker på andre ferdig melk, men isåfall står det jo på pakka :)
Hø? Jeg sitter med en ferdig drikkekartong NAN foran meg, men det står da ikke noe om malt. Heter det noe annet, kanskje?
Synes det er synd om de tilsetter det siden det gluten og det skal man jo egentlig ikke gi dem før de er 4-6 mnd pga økt fare for glutenintoleranse ved hyppig inntak av dette i tidlig barneår...
men som sagt er det ikke oppgitt dette i innholdsdeklarasjonen.
LeonoraD skrev:Sienna3 skrev:LeonoraD skrev:MiniPuselabb skrev:Å gjør den? Ikke at jeg tilsetter malt i den da men :) Det visste jeg ikke.Sienna3 skrev:
ja det gjør det :) Jenta mi tåler ikke malt :P så jeg føller GODT med om det er malt i ting :P
i ferdig NAN er det malt i hvertfall.. litt usikker på andre ferdig melk, men isåfall står det jo på pakka :)
Hø? Jeg sitter med en ferdig drikkekartong NAN foran meg, men det står da ikke noe om malt. Heter det noe annet, kanskje?
Synes det er synd om de tilsetter det siden det gluten og det skal man jo egentlig ikke gi dem før de er 4-6 mnd pga økt fare for glutenintoleranse ved hyppig inntak av dette i tidlig barneår...
men som sagt er det ikke oppgitt dette i innholdsdeklarasjonen.
Ser at både pulveret og den drikkeklare nan inneholder maltodextrin, som er vel malt??!![]()
Nei, det er ikke det samme som maltekstrakt. Maltodextrin inneholder ikke gluten.