Drikkehjelp

Råååsaa

Forelsket i forumet
Junibollene 2023
Jeg trenger drikkehjelp, ingenting funker jo å drikke mot denne kvalmen :(

Kaffe :hungover:
Te:hungover:
Vann:arghh:
Vann med sitron:shifty:
Eplejuice :wtf:
Eplejuice med farris :sour:

Alt dette er jo ting man vanligvis liker, pepsi max går ann å drikke men det skal man jo igjen ikka ha for mye av :sorry:

For meg er det kun kald melk som fungerer, men det er sikkert ikke alle det hjelper for :p Synes det lindrer kvalmen :)

Er så enig i at det er vanskelig med drikke med denne kvalmen :depressed:
Jeg klarer små mengder saft, men må gå å smådrikke bare en slurk i gangen så blir fort for lite drikke og da øker kvalmen enda mer så føles som et håpløst prosjekt:banghead:

Er så enig i at det er vanskelig med drikke med denne kvalmen :depressed:
Jeg klarer små mengder saft, men må gå å smådrikke bare en slurk i gangen så blir fort for lite drikke og da øker kvalmen enda mer så føles som et håpløst prosjekt:banghead:
Ja rett og slett håpløst prosjekt :sour:

Hvis du tåler laktoseredusert melk er vel en av litagoene det?

Forrige svangerskap slet jeg veldig med kvalme og da drakk jeg blåbærsaft med knuste isbiter i. Syns det var behagelig å drikke og ikke utrivelig å få i retur.

Her er det kun vann med isbiter som går ned, til gyn sin store fortvilelse som sier man må drikke noe med sukker :depressed:

For meg er det kun kald melk som fungerer, men det er sikkert ikke alle det hjelper for :p Synes det lindrer kvalmen :)
Jeg også. Kun melk, vann holder jeg på å kaste opp av. Tror kroppen min begynner å bli ganske dehydrert, orker ingenting og er tørr i munnen og munnvikene.

D skulle æ gjerne ha drukke men har laktoseskjiiit så kan bare drikke laktosefrimelk. Og den er ikke god :wtf: :dance018
Har du testa d etter du blei gravid? Æ reagere å på laktose, men forrige svangerskap så kunne æ drekk 4 store glass melk å spis fiskebolla i hvitsaus av vanlig melk uten å reagere nu drekk æ et glass oboy av å til å reagere ikke på det, men har ikke tadd kjangsen på di store mengdan ennu, sia æ e så kort på vei:-)
E vest nån såm slutte å reagere mens di går gravid:-)

Har du testa d etter du blei gravid? Æ reagere å på laktose, men forrige svangerskap så kunne æ drekk 4 store glass melk å spis fiskebolla i hvitsaus av vanlig melk uten å reagere nu drekk æ et glass oboy av å til å reagere ikke på det, men har ikke tadd kjangsen på di store mengdan ennu, sia æ e så kort på vei:)
E vest nån såm slutte å reagere mens di går gravid:)
Hmm nei har ikke, så kan prøves. Oboymessig så går d me laktosefri men e d noe man savna etter at man bei laktoseint. Så e d d å drikke kald melk :Heartpink

Frus fra Farris funker veldig bra for min del.

Hmm nei har ikke, så kan prøves. Oboymessig så går d me laktosefri men e d noe man savna etter at man bei laktoseint. Så e d d å drikke kald melk :Heartpink
Æ syns å at den laktosefrie ikke smake like gått.. så e gådd over til skumma melk nu (å sist svangerskap).. helt fantastisk me et iskaldt glass skummamelk

Har nå prøvd meg frem til at cevita sin mango smoothie funker i små mengder imellom annen drikke. Den inneholder jo også litt næring men må ikke ha for mye i gangen, men syrlig og frisk.

Sliter med det samme. Pleier vanligvis å drikke mye vann, men vann går ikke nå pga kvalme. Isvann til nød, med mye isbiter i.
Liker den Q sin Norges Beste sjokomelk uten sukker :)
Drikker ikke ren melk, så dette blir min erstatning, og funker for å få i seg litt veske.

Back
Topp