Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
D skulle æ gjerne ha drukke men har laktoseskjiiit så kan bare drikke laktosefrimelk. Og den er ikke godFor meg er det kun kald melk som fungerer, men det er sikkert ikke alle det hjelper forSynes det lindrer kvalmen
![]()

Ja rett og slett håpløst prosjektEr så enig i at det er vanskelig med drikke med denne kvalmen
Jeg klarer små mengder saft, men må gå å smådrikke bare en slurk i gangen så blir fort for lite drikke og da øker kvalmen enda mer så føles som et håpløst prosjekt![]()

Ja d kan være, leste noen drakk sjokomelk. kan drikke laktosefritt hvis æ har oboy oppi, kanskje man skal prøve detHvis du tåler laktoseredusert melk er vel en av litagoene det?
Hos meg går iallefall smaksatt melk veldig lett nedJa d kan være, leste noen drakk sjokomelk. kan drikke laktosefritt hvis æ har oboy oppi, kanskje man skal prøve det![]()

Ja laget mæ en nu, går greit ned denHos meg går iallefall smaksatt melk veldig lett ned![]()
Jeg også. Kun melk, vann holder jeg på å kaste opp av. Tror kroppen min begynner å bli ganske dehydrert, orker ingenting og er tørr i munnen og munnvikene.For meg er det kun kald melk som fungerer, men det er sikkert ikke alle det hjelper forSynes det lindrer kvalmen
![]()
Har du testa d etter du blei gravid? Æ reagere å på laktose, men forrige svangerskap så kunne æ drekk 4 store glass melk å spis fiskebolla i hvitsaus av vanlig melk uten å reagere nu drekk æ et glass oboy av å til å reagere ikke på det, men har ikke tadd kjangsen på di store mengdan ennu, sia æ e så kort på veiD skulle æ gjerne ha drukke men har laktoseskjiiit så kan bare drikke laktosefrimelk. Og den er ikke god![]()
![]()
Hmm nei har ikke, så kan prøves. Oboymessig så går d me laktosefri men e d noe man savna etter at man bei laktoseint. Så e d d å drikke kald melkHar du testa d etter du blei gravid? Æ reagere å på laktose, men forrige svangerskap så kunne æ drekk 4 store glass melk å spis fiskebolla i hvitsaus av vanlig melk uten å reagere nu drekk æ et glass oboy av å til å reagere ikke på det, men har ikke tadd kjangsen på di store mengdan ennu, sia æ e så kort på vei
E vest nån såm slutte å reagere mens di går gravid![]()

Æ syns å at den laktosefrie ikke smake like gått.. så e gådd over til skumma melk nu (å sist svangerskap).. helt fantastisk me et iskaldt glass skummamelkHmm nei har ikke, så kan prøves. Oboymessig så går d me laktosefri men e d noe man savna etter at man bei laktoseint. Så e d d å drikke kald melk![]()