Drikke?

Lykke.nr2

Lykkeliten
Mailykke <3
Gir dere babyene noe annet å drikke enn mm/mm ei løpet av dagen? Husker så dårlig fra storebror i huset var så liten. Han fikk mme på flaske, så viste jo hva han fikk i seg ila dagen. Men lillebror får bare pupp, nekter flaske så har jo null peiling på hvor mye han drikker. Merker at det er blitt mindre amming den siste tiden. Hvis dere gir vann, koker dere det enda? Har kjøpt tutkopp, så det skal han få prøve :)

Jeg gir vann i tutkopp når hun får grøt. Jeg koker ikke vannet:-)

Samma som Sokk1:-) Bortsett fra at jeg gir på flaske. Han elsker vann

Jeg gir vann i tutkopp når hun får grøt. Jeg koker ikke vannet:)

Satt egentlig å tenkte på det at han spiser jo på alt han får tak i for tiden. Så er nok ikke så farlig om vannet ikke er kokt! :P Han skal få prøve tutkoppen i morgen :)

Her gir vi kaldt vann fra springen i tutkopp som hun holder og drikker av selv. Vi pleier å gi det når hun får middag.

Ellers får det kun i mme av drikkevarer enda :)

Blir spennende å se hva han synes om vann og tutkopp i morgen :P herrefred hvor store de har blitt, drikke av kopp å greier :)

Mini her får vann i glass til middag, lenge var glass den eneste måten å få i henne drikke på hvis det ikke kom fra puppen :p men nå har hun begynt å ta flaska litt igjen (!!! :D ) så nå blir det mme på flaske morgen og kveld og vann hvis hun vil ha noe annet enn puppen gjennom dagen :)

Har sluttet å koke vannet :)

Hun drikker mindre melk for tiden, så jeg har prøvd å gi a vann. Det spytter hun bare ut og lager grimaser. Jeg får bare fortsette å prøve.

Back
Topp