drikke ;)

Høstbarnet

Lykkelig mamma til Sarah Madelen <3
jeg lurer nå på, hvor mye væske får små gulla deres nå? hvor mye mme og hvor ofte?? :)
 
Min lille får ikke mme, men morsmelk.:) Men hun får før frokost, lunsj, middag og kvelds.. også får hun sånn i 23-24 tiden om natten og kanskje en gang om natten, men tror hun har vent seg av med det nå.:)
Lillemor ammes ikke lenger offentlig(hun er alt for nysgjerrig) så hvis vi er ute av huset så bare hopper vi over ammingen og hun får kun skiver/middag alt ettersom:) Begynner i jobb igjen om 3 uker ca og da regner jeg med å kutte ned på ammingen til morgen, middag kvelds og sein kvelds:)
 
Her får han 210ml MME på morgenen, får tilbud om melk til lunsj og kvelds men vil sjelden ha. Innimellom får han 120 ml på natta.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Her ammes det morgen middag og kveld. Trappet ned til 3 ggr for en stund siden så hun skulle være vandt til det når jeg begynner i jobb om en uke:( Og så drikker hun alt fra 200-350 ml vann i løpet av en dag.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hu får MME til duppen og kvelds. Ca 240ml til duppen og 180-210ml til kvelds. Vann drikker hu jevnt utover dagen så har ikke oversikt over hvor mange ganger det blir fylt på. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her har vi alltid strevd med opp og ned i matveien. Foretrekker melk fremfor fast føde, men kan likevel bruke opp til 20min på ei flaske. Nå er vi inne i ei "god periode" der ho spiser mer grøt og middag (brød er bare smule-pelling enda) og sover stort sett gjennom natta. Ligger da på 4-5 flasker, mellom 600-700ml pr døgn.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Får 200ml mme før frokost, tilbyr litt mellom lunsj og middag men vil heller ha frukt og vann da. Drikker 150 ml til kvelds. Ellers har vi vann tilgjengelig hele dagen som hun drikker av når hun vil. :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Sider fast føde til alle måltider nå, etterfulgt av 120-150 ML Mme eneste unntak er middag da drikker han ikke melk etterpå

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Litt utenfor tema men har med drikke å gjøre. Noen som har opplevd at den lille streiker litt ifht til drikke og evt mat når dere begynte i jobb igjen? Begynte forrige mandag og siden da har hun streiket både på vanndrikking og spising:(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp