Drikke

loveJ

Forelsket i forumet
Hvor mye drikker deres små på en dag? Blander dere mye morsmelk nå eller hva gir dere dem?

jeg har begynt å introdusere Lett melk. Så hun får en flaske og to med sånn til dagen.Heller bare oppi en flaske. Sjekker ikke hvor mye det er.
Lager jeg mme pleier det å være 130-160ml til nesten hvert måltid. Spiser mye skive.
Er nå etter at hun begynte i bhg hun har begynt å drikke så masse.

ORIGINAL: Kjokkabållo

jeg har begynt å introdusere Lett melk. Så hun får en flaske og to med sånn til dagen.Heller bare oppi en flaske. Sjekker ikke hvor mye det er.
Lager jeg mme pleier det å være 130-160ml til nesten hvert måltid. Spiser mye skive.
Er nå etter at hun begynte i bhg hun har begynt å drikke så masse.

Såpass. Mi drikker kanskje 400-500 ml hver dag. Vet ikke hvor mye de egentlig skal ha i seg jeg?

Hun drikker opp til 4 tutkopper (200 ml) med vann og får mm til kveld og morgen (ammer så har ikke peiling på hvor mye). Vi har også begynt med kumelk og det får hun kanskje 1 dl av til lunsj. [:)]

to flaker mme på 150-250ml
så mye vann han vil ha, ca 200ml..

Endelig drikker han mer enn 400ml om dagen [&:]

Drikker mme 4 ganger om dagen, ca 140 ml hvert måltid.
Litt vann under middag! Men det er minimale mengder.

Morsmelk 3-4 ganger om dagen, aner selvfølgelig ikke mengden ;) Vann til måltidene, kanskje en 200 ml tilsammen iløpet av dagen! :) spiser kanskje grøt av 2,5-3 dl vann iløpet av en dag da, så tror nok han får i seg nok :) Våte bleier og fornøyd unge iallefall :)

Back
Topp