drikke

Happily

Glad i forumet
Hvor mye drikker barna i løpet av en dag, og hva drikker de? Ulrik er ikke så veldig glad i å drikke så mye vann, drikker bare litt. Er ikke så veldig glad i mme heller. Trenger noen tips.

Natalie drikker ca 3 flasker mme i løpet av døgnet. hun drikker 100-180ml i hver flaske.
hun drikker også 3-4 dl vann om dagen av tutekopp. hun vil ikke ha noe annet å drikke.

husker jeg sleit med eldstemann, og da hjalp det å ha litt eplejuice i vannet, så det smakte litt.

Henger meg på Happily... har litt samme problemet. Trenger tips!
Johanna nekter å drikke annet enn mme, og syns ikke hun drikker så mye av det heller..
Kansje rundt 500 ml i døgnet, max. Men det er tydeligvis nok da, hun har mye bløt bleie.
Lita flaske på kvelden, og morgenen, og stor flaske på natta.
Men vil gjerne få henne til å drikke noe annet, nå når sommeren nærmer seg, og det blir varmt..

Ammer 3-4 ganger, så vet jo ikke helt hva han får i seg da. Er 1-2 lange amminger og de andre er som regel tullete (ALT annet er mer intressant). Ellers får han vann, men drikker ikke så mye. Følger med her jeg også, men så lenge de har bløte bleier bør det jo ikke være helt krise.

noen andre???

Noah drikker vann til alle måltidene, og får av og til den 12 mnd juicen fra Nestle. Blitt en del juice nå når han har vært forskjølt.
Tror nokk å blande litt juice i vannet kan være lurt. Ellers så er jo vannmelon godt. [:-]

Back
Topp