Drikke vann....?

Tirnanog

Elsker forumet
Koker dere vannet som dere gir til den lille eller får h*n rett fra kranen?

Selv koker jeg vannet, avkjøler det og gir... men det er jo vassverket i London jeg ikke stoler helt på da, men så skal jeg jo hjem på tirsdag (som om dere ikke hadde fått med dere det (hvor mange ganger har jeg sagt det mon tro??)) så jeg lurer på om jeg skal koke det eller ikke... [8|]

Og forresten... glemte jeg å si at jeg skal hjem på tirsdag?? [:D]

Jeg gir vann rett fra springen jeg [:D] Fikk beskjed om at det var helt ok fra helsesøster fra 6 mnds alder [:)]

hmm...var det du som skulle hjem på tirsdag?? [:D]

her gir jeg rett fra springen...slutta å koke når ho blei seks mnd [:)]

tar det rett fra springen, men kan noen ganger blande i litt kokt vann dersom jeg gir grøt ved samme anledning..
vasker nå flasker og slikt i oppvaskmaskinen, men koker det i blandt, ca 1 gang i uka :)

ORIGINAL: Aravis™

Jeg gir vann rett fra springen jeg [:D] Fikk beskjed om at det var helt ok fra helsesøster fra 6 mnds alder [:)]

samme her[:)] Lar det bare renne en liten stund først.

Okidoki! Da gir jeg rett fra springen [:)]

Og én gang til: jeg skal hjem jeg!!!! [:D]

Rett fra springen funker finfint! [:)]

Du er rimelig gira fordi du skal hjem, eller? [:D]

ORIGINAL: tigerbebis

Rett fra springen funker finfint! [:)]

Du er rimelig gira fordi du skal hjem, eller? [:D]

Neeeeiii..... har jeg avslørt meg mon tro??? [8|]

Yessss!!!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Ulla79

ORIGINAL: Aravis™

samme her[:)] Lar det bare renne en liten stund først.

ORIGINAL: Melamin og to små

Gitt rett fra springen, helt siden hun begynte å få vann[:)]

Forresten *treg*. Gjennomsøkt asos.com, fant masse fint, men har klart å elliminere alt i handlekurven (trenger jo eeeegentlig ingenting) - litt stolt, for tilbudet ditt var jo veldig fristende, hihi.

Treiga!! hehe, neida! kan gjerne sende som gave fra London også jeg dersom du vil ha noe en annen gang [;)]

Back
Topp