Drikke-tips

Jonemina

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Noen som har forslag til noe som kan være godt å drikke? Begynner å bli ganske kvalm, og vann smaker plutselig ikke noe godt.. Tenkte i alle fall å kjøpe noe sitron jeg kan ha i vannet.

Flere med samme problem? Hva drikker dere?
 
Jeg har hatt så cravings på swhweppes bitter lemon og eplejuice. :)
 
Jeg klarer heller ikke drikke noe særlig vann og sliter en del med kvalme. Farris med sitronsmak synes jeg smaker godt og rød saft fungerer også:)
 
Last edited:
Er egentlig Pepsi Max avhengig, men ble brått slutt på det p.g.a kvalme så nå drikker jeg iste og utvannet saft :p orker ikke vann, da bare spyr jeg.
 
Iskald Mozell uten sukker med en kraftig skive sitron eller lime i. Det syns jeg demper kvalmen litt :)
 
Ja, vann med sitrondråper i er en god idé! Jeg synes i alle fall det smaker mye bedre enn vanlig vann nå :happy:
 
Drikker Farris Bris med jordbær og kiwi.
 
Her går det mye i isvann... Evt tynn saft med isbiter.
 
Vet ikke om det bare er meg, men det første jeg gjør hver morgen er å drikke et glass biola :) det frister ikke veldig, men det metter litt og tar bort den værste kvalmen + holder magen bra
 
Jeg drikker som oftes bare vann i løpet av en dag, og kjenner at nå må jeg variere for vann ikke er særlig godt. Har hatt sitron og grapefrukt i vannet og det hjelper heldigvis ellers har jeg drukket mer juice i det siste for variasjon.
 
Når jeg er kvalm presser jeg fersk ingefær i hvitløkspressa oppi et glass og skviser et par skiver sitron oppi. Deretter fyller jeg opp med iskaldt vann og isbiter, nydelig drink, ingefær demper kvalmen :Heartred
 
Vet ikke om det bare er meg, men det første jeg gjør hver morgen er å drikke et glass biola :) det frister ikke veldig, men det metter litt og tar bort den værste kvalmen + holder magen bra
Faktisk akkurat det samme her. Starta dagen sånn idag og har vært mye bedre idag enn jeg var igår! Oppdaget igår at Biola lindret gjennom dagen. Veldig merkelig egentlig, for jeg holder meg unna melkeprodukter utenom ost og sjokolade til vanlig :hilarious: men Biola er jeg veldig takknemlig for nå.
 
Dere som drikker brus og farris med kullsyre, dere blir ikke dårlige av det? Jeg blir så forferdelig kvalm av kullsyre om dagen og jeg er vanligvis veldig glad i brus :meh:
 
Back
Topp