Drikke tips til fest

Noemie

Glad i forumet
♡Junigull 2016♡
Hei jenter! :)
Har dere noen geniale tips for hva gjøre med drikke på selskap?
En ting er vors og fester med alkoholfritt, men hva med middagsselskap?

Jeg skal bursdag middagfeiring på lørdag et sted der det drikkes masse drinks med maten. Alle kjenner meg veldig godt også, så føler jeg sitter litt fast :(

Noen godt tips? :)

Er det på uteplass? Kan du spørre de som serverer om å få alkoholfritt og at de gjør det uten at andrr ser det. De lager mange drinker uten alkohol og har mye gode alkoholfrie viner;)

Samme dilemma her, men tror jeg løser det med å komme etter maten. Hvis jeg kommer i det hele tatt. Kjenner det frister lite med fest :/

Hvis man skal ha med selv kan man hele alkoholfri vin på vanlig vin flaske. Ellers er det den gode gamle "jeg går på pencilin" unnskyldningen da :-)

Hvis du skal ta med selv kan du ta druejuice på ei vinflaske, det har jeg fått et tips om. Ikke prøvd enda da :)

Sagene har hvertfall en øl som heter "kjørepils" som likner og smaker nesten helt likt som den vanlige ølen deres. Mannen her tok feil i helgen. Ble litt skuffa da jeg gikk i kjøleskapet og den var borte :p

Jeg var på bursdagsfest for noen helger siden.. DEt var riktig nok vare en fyllefest da, uten mat.
MEn jeg hadde med meg ei spritflaske med vann på, og blandet det med brus;) tok til og med en shot..
Veldig genialt, og ingen andre merket at jeg drakk vann xsmile9

Kjøring bruker alltid være en godkjent unnskyldning. Ellers ser jeg nå jeg har en fordel med at jeg ikke drikker alkohol.

Har samme problem.. Julebord med jobb i helga utenbys. Ingen trenger å kjøre noe sted. Hva sier jeg? Har lyst på cola. De kjenner meg bedre enn som så :P

Back
Topp