drikke til grøt??

Karita

Glad i forumet
er det noen som får vann til grøten? min får ikke noe drikke akkurat når han spiser grøt, men får pupp ei lita stund etter, rett før han legger seg.

Her gir jeg litt vann, og litt for at han skal skal like vann, så han får kose og styre på med flaska selv, så prøver jeg å gi han innimellom.. funker kjempe bra.. drikker kanskje bare 20 ml nå ,men er en start.. så pupper vi oss mett før leggetid [:)]

Får litt  vann i flaske, men er ikke mye hun får i seg.. ;P  Har ikke lært seg hvordan man drikker fra flaske enda. 

tilbyr som regel litt vann.. tror ikke det er mange dråpene han drikker. mest for å venne han til vann. 

de blir jo sikkert tørst av grøtn...kanskje vi må begynne med litt vann da. drikker de fra tutkopp eller vanlig tåteflaske?
haha, like usikker som med førstemann jo[8D][8D]

ORIGINAL: TauZa

tilbyr som regel litt vann.. tror ikke det er mange dråpene han drikker. mest for å venne han til vann. 

Bare til måltid eller ellers og?

ORIGINAL: TauZa

ORIGINAL: Pixiee

Her gir jeg litt vann, og litt for at han skal skal like vann, så han får kose og styre på med flaska selv, så prøver jeg å gi han innimellom.. funker kjempe bra.. drikker kanskje bare 20 ml nå ,men er en start.. så pupper vi oss mett før leggetid [:)]

samme her:) bare at vi flasker oss mett[:D] får grøt i 6-7 tia også flaske 8:D da sover hu godt:D

han får flaske med melk før grøten,er han tørst etter grøt får han vann/juice!

Back
Topp