Drikke på fly

mayaen80

Juni12s multitasker
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Reiser til Rhodos om to uker og lurer litt på hva jeg kan ha med av drikke til vesla på flyet.
I butikken har de sånne juice/smoothie på boks. Kan man ha med det gjennom sikkerhetskontrollen?
Denne turen begynner stresse meg kjenner jeg

All drikke til barn svak normalt gå rett igjennom sikkerhetskontrollen.

Ville hatt med vann, smothie, juice sånn ifra 10 mnd og opp :-)

Jepp det kan du :) har reist en del med fly med jenta mi. Aldri vært noe problem å få med seg drikke å mat til henne gjennom sikkerhets kontrollen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja, all barnemat og drikke får du ta med :)

Akt går gjennom, så lenge det er til barn.. Kan hende de ber deg smake på det, hvis det er åpent da! :)
Kos deg masse på Rhodos, er derifra så skal dit selv i juli :D

Signerer det de over skriver.

Husker første gangen vi skulle ut å fly og vi stresset verre med at vi hadde med vann på termos til mme. Vi spurte dama i Norwegian-skranken om det var lov å ta med vann på termosgjennom sikkerhetskontrollen og hun anbefalte oss å slå det ut. *dustedame* For det var jo heeelt feil!
Som vi styra inne der etterpå for å få tak i vann på 37 grader. *fortsatt litt sur på henne kjenner jeg* :P

Jeg har måttet smake på vannet i termosen senere. Hvis vi har blandet ut melk, så måtte enten jeg eller lillegutt smake på det, så var det greit. Alt som er uåpnet er ikke noe stress.
T.o.m. kaldt, vanlig vann får du gjennom, om du har det i babyflaske!

Ting vi har hatt med oss, er:
vann, mme (termos og pulver), smoothie, ferdig havregrøt på glass (fra småfolk, kan spises varm og kald), mellommåltid (fra småfolk), yoghurt (vanlig eller frukt), skumpinner (de er livsviktige :P ) og en frukt aka eple eller banan f.eks. :)

Alt dette får du gjennom sikkerhetskontrollen. Flaskene kan være fylt opp til randen med drikke :D
Ikke noe å stresse med. Dette går bra! :)

IMG_4345.jpg

Signerer det de over skriver.

Husker første gangen vi skulle ut å fly og vi stresset verre med at vi hadde med vann på termos til mme. Vi spurte dama i Norwegian-skranken om det var lov å ta med vann på termosgjennom sikkerhetskontrollen og hun anbefalte oss å slå det ut. *dustedame* For det var jo heeelt feil!
Som vi styra inne der etterpå for å få tak i vann på 37 grader. *fortsatt litt sur på henne kjenner jeg* :P

Jeg har måttet smake på vannet i termosen senere. Hvis vi har blandet ut melk, så måtte enten jeg eller lillegutt smake på det, så var det greit. Alt som er uåpnet er ikke noe stress.
T.o.m. kaldt, vanlig vann får du gjennom, om du har det i babyflaske!

Ting vi har hatt med oss, er:
vann, mme (termos og pulver), smoothie, ferdig havregrøt på glass (fra småfolk, kan spises varm og kald), mellommåltid (fra småfolk), yoghurt (vanlig eller frukt), skumpinner (de er livsviktige :P ) og en frukt aka eple eller banan f.eks. :)

Alt dette får du gjennom sikkerhetskontrollen. Flaskene kan være fylt opp til randen med drikke :D
Ikke noe å stresse med. Dette går bra! :)

Vis vedlegget 16393
Da ordner alt seg:)

Sist vi fløy hadde jeg med sånn drikkeflaske med sugerør (hva heter de??). Hun i sikkerhetskontrollen sa at det kun var babyflasker man kunne ha med, men jeg forklarte at jenta mi brukte denne, da var det og greit :-)

De har alltid vært veldig greie når vi har vært på tur!

Back
Topp