drikke kald mme?

Ra2

Glad i forumet
Kan de drikke kald mme? Når jeg gir kveldsgrøten gir jeg sånn ferdigblandet mme ved siden av. Og etter hun er ferdig med grøten får hun resten av mme-en. Den er passe temperert når vi begynner, men den blir jo kald før vi er ferdig. Hun drikker selv om den er kald. Er det greit at hun får kald mme? Og kan jeg evt la være å varme den opp? Tenker det kan være praktisk når vi er på tur, og jeg bare kan gi henne sånn ferdigblandet pakke uten å begynne å styre med varmvann/micro. Vet det er noe som gir den kald, men de barna er større, - 10-11 mnd. Noen erfaringer??

På varme dager er kald mme veldig godt mottatt hos min. Og tviler på at det er noe farlig i det. Ville nok ikke servert den kjøleskapskald men ;-) Det som er farlig er å varme opp igjen mme! Må man ikke finne på, da blomstrer det opp med bakterier som kan gjøre den lille ganske så syk!

ville enten ha gitt den kald etter tømt ut den gamle og lagd ny. hadde hvertfall ikke varmet den opp igjen.

Vi har gitt kald melk helt fra starten. Både mm og mme. I starten spiste hun så langsomt at maten alltid ble kald, men hun fikk ikke mageknip av det så vi har aldri varmet opp ferdigblandet nan. Med kaldt så mener jeg romtemperert.

Back
Topp