Drikke i varmen?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
S

**SunFlower**

Guest
Hva gir du barnet ditt av drikke i varmen? Og hva drikker du selv?

Prøver å få i både meg og ungene vann, men det blir også en del saft, juice og brus. Mest jeg som drikker brus da :p Ungene drikker mye hvis de får isbiter oppi, også har de hver sin drikkeflaske som de liker godt å bruke, så syns egentlig det går veldig fint å få i de nok :-)

Prøvar å gi barn nok vætska i varmen,
Eg fant ut av visst eg tog saft eller juice i sån isbrett å frøs ned så hade det i vannet så syns de var kjekt å drakk mer.

Vi fyller opp gassflasker fra ikea med vann og setter i kjøleskapet! Blir kaldt og godt! Barna er ikke vandt med saft.

Skal vi ha noe annet, så har jeg alltid smoothie i isbeger som vi har i frysen og blir til is! Veldig digg på solfylte dager!:)

Iskaldt vann, men får også juice å saft :)

Vann som hovedtørste for oss alle.

Vi drikker mest vann her :)
Hender vi drikker juice til lunsj.

stort sett vann, men hadde med juice på stranda i dag ;) syns det hjelper bedre med lunken drikke enn iskaldt i varmen.. da blir kroppen på en måte samme temp som varmen ute.. hvis det gir mening :p klønete formulert, men litt sliten av å være i sola :p

drikker selv myye vann når det er varmt ute. gjerne litt juice innimellom og :)

Her går det i vann stort sett. Men rydda i fryseren forrige dagen og fant en del bær så keg lagde saft, så nå drikker vi det til middagen noen dager:)

Mye vann, innimellom saft for å være helt sikker på at han får i seg nok :)

Vann og juice til ungen. Hun drikker mest av sugerør så da bruker vi det. :)

Jeg liker best farris med isbiter.

Her er det vann, solbærsirup, saftis og litt brus som gjelder. Viktigste er å få i veske :)

Drikker mest vann selv men gjerne ett glass brus i ny og ne i helgene. Mini drikker for det meste mm/mme ennå men har begynt på grøt og prøver å vente han litt til vann også sammen med grøten.

Back
Topp