Drikke i varmen!

pittelilletrille

Blir kjent med forumet
Hei! Er det noen som har gir kokt, avkjølt vann til babyen i tillegg til morsmelk el erstatning? Lurer på om ikke det kan være litt lurt i denne varmen...? Det er vel ikke noe grunn til at man ikke skulle kunne gi det ved siden av?

På ammehjelpen står det at barn som fullammes ikke behøver vann, bare legge til oftere! Jeg gjør det og føler det holder :) mini virker og fornøyd :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det samme gjør jeg! Merker fort om hun bare vil slukke tørsten, eller slukke sulten.

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Samme som Iselin her. Han drikker ofte bare den tynne melken føler jeg. Som tørste slukker. Også spiser han godt og lenge andre ganger.

På ammehjelpen står det at barn som fullammes ikke behøver vann, bare legge til oftere! Jeg gjør det og føler det holder :) mini virker og fornøyd :)

Samme her:)

Jeg gir bare mme, og jeg er påpasselig på og ofte gi lillemann vann i varmen :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Her har lille fått smake på vann. Men siden jeg fullammer så legger jeg han bare litt oftere til om han virker tørst. Som de andre her sier så ligger han lengere når han er sulten. Storebror her fikk mme når han var liten, han fikk vann i tilegg så han ikke skulle overstige max inntaket av mme i løpet av dagen :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Her blir det mme og vann nå fremover:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her har vi gitt litt vann i dag i tillegg tiol mm. Hun blir så sint av varmen og kroppskontakt hvis hun ikke er sulten, så det var et halveis forsøk på roe ned sinnataggen litt. Mm på flaske var mye bedre...

Back
Topp