Drikke i bur - tips?

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Jeg har kjøpt sånn "kaninflaske".. er for hund.. men den er lik sånn som kaniner har.. sånn som han må røre på en kule på.. så kommer det vann

Men den lekker.. når jeg kom hjem nå så var hele madrassen i buret våt! I alle fall halvparten av den var kliss våt.. så den kan jeg ikke ha..

Skal den forresten lekke sånn? Erfaring?

men har dere noe annet tips? Vannskål blir vel bare kliss også? Hvis han feks vipper opp skålen.. så blir jo hele buret vått..

Det er viktig at du fyller flaska heeeelt full, slik at det skapes et vakum i flaska.

Men om den tuten er av merket Karlie, vet jeg at vi fikk inn mange i retur, mulig produksjonsfeil, ifjor da jeg jobbet i dyrebutikk.

Så funker den ikke, bytt den. For den skal ikke lekke! :)

kan ikke svare deg på det du lurer på med flaska.
Men vi har en vanlig vannskål til hund,bare at det var et slags lokk med kant slik at det ikke skvulper over så lett.Det var spesielt beregnt til bil ol.

Du får jo kjøpt vannskål i et slags stativ som du kan henge på burveggen da. Det brukte vi, kan fort bli litt søl om bikkja får en skikkelig raptus og hopper og spretter da :P

the_miss84 skrev:
Det er viktig at du fyller flaska heeeelt full, slik at det skapes et vakum i flaska.

Men om den tuten er av merket Karlie, vet jeg at vi fikk inn mange i retur, mulig produksjonsfeil, ifjor da jeg jobbet i dyrebutikk.

Så funker den ikke, bytt den. For den skal ikke lekke! :)

Aner ikke om det er Karlie jeg.. ser ikke noe merke på den.. den er blå i alle fall;) hehe

Det lekker ikke fra selve flasken liksom... men fra tuten. om du skjønner?

HeDa skrev:
kan ikke svare deg på det du lurer på med flaska.
Men vi har en vanlig vannskål til hund,bare at det var et slags lokk med kant slik at det ikke skvulper over så lett.Det var spesielt beregnt til bil ol.

Oki.. takk for tips;) Kan høre med dyrebutikken i morgen;)

gutt09jente11 skrev:
Hvor stor er hunden? Det finnes jo sånne skåler for å henge på buret =) både store og små :)

Han er ikke så stor.. En 12 uker Bichon Havanaise

Men min forrige hadde sånn skål.. som man henger på veggen.. og han vippet den av..

Om du ikke fyller flaska heelt full, vil det lekke fra tuten (der kula er), så det er verdt et forsøk først og fremst.

Ellers bytter du den i en ny, for den tuten er genial, når den ikke lekker! Har brukt mange, og har alltid funka bra! :)

Takk for tips;)

Da skal jeg fylle den heeeelt full;) Hadde nemlig ikke gjort det.. så kanskje det er problemet..

Igjen takk;)

Back
Topp