Drikke før ultralyd?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Skal man drikke, eller tisse før ordinær ultralyd? :rolleyes:

Jeg fikk ikke fått beskjed om noe. ;) Jeg gikk på do og tok et glass vann før ultralyd, men det var fordi kroppen ga beskjed. :P

Du gjer som du vil :) Men eg dekan eit glass saft 10 min før slik at han skulle vera våken. Men det hjalp ikkje, eg måtte opp å hoppe og sprette :P

På tidlig ultralyd (uke 12) så drakk jeg en litago og litt vann før vi kom inn(1,5 t til sykehuset) og vi fikk mye bedre bilder enn de fleste sa han, og baby var mye mer aktiv enn på rutinrultralyd :) men om det er en myte vet jeg ikke, men hjalp veldig på for min del :-)

Jeg fikk beskjed om å drikke eller spise noe med sukker før jeg kom inn. Da er vist babyen mye mer aktiv og man får litt bedre bilder :) fikk kjempe fine bilder!

Nei det trenger du ikke tenke på, men en fordel å ikke ha veldig full blære. Jeg drakk noen slurker cola (sukker og koffein) så han skulle bevege på seg. Det funket :)

Lurt å ikke ha altfor full blære ja, men klarte undersøkelsen jeg også da, med full blære :D

På ordinær tenkte jeg ikke over det :p men, på 3D hadde jeg verken spist eller drikki noe, så jordmora kom med ett saft glass begge gangene jeg var der :p (fikk ny gratis time, siden hu gjemte seg veldig første gang)

Jeg drakk saft og iskaffe.
På oul sov hun først og våknet.
På 3D ville hun ikke samarbeide i det hele tatt og sov og snudde seg bort. Ville ikke på bilde nei, selv med koffein og sukker..

Back
Topp