Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
På tidlig ultralyd (uke 12) så drakk jeg en litago og litt vann før vi kom inn(1,5 t til sykehuset) og vi fikk mye bedre bilder enn de fleste sa han, og baby var mye mer aktiv enn på rutinrultralyd men om det er en myte vet jeg ikke, men hjalp veldig på for min del
Jeg fikk beskjed om å drikke eller spise noe med sukker før jeg kom inn. Da er vist babyen mye mer aktiv og man får litt bedre bilder fikk kjempe fine bilder!
Nei det trenger du ikke tenke på, men en fordel å ikke ha veldig full blære. Jeg drakk noen slurker cola (sukker og koffein) så han skulle bevege på seg. Det funket
På ordinær tenkte jeg ikke over det men, på 3D hadde jeg verken spist eller drikki noe, så jordmora kom med ett saft glass begge gangene jeg var der (fikk ny gratis time, siden hu gjemte seg veldig første gang)
Jeg drakk saft og iskaffe.
På oul sov hun først og våknet.
På 3D ville hun ikke samarbeide i det hele tatt og sov og snudde seg bort. Ville ikke på bilde nei, selv med koffein og sukker..