Drid

madonna

Glad i forumet
Maen er på jobb og ungen hos svigermor. Det ble så stille her. Vet jeg bør nyte friheten men jeg vil heller ha dem rundt meg. Kjeder meg...!![X(]

Skjønner deg godt!! Mannen min kom akkurat hjem, og jeg har ikke gjort annet enn å kjede meg! Blir liksom så inaktiv som gravid... Hadde ikke sittet inne om jeg ikke var gravid... hehe. Hold ut, les en god bok og ta deg et fotbad[:)]

ORIGINAL: madonna

Maen er på jobb og ungen hos svigermor. Det ble så stille her. Vet jeg bør nyte friheten men jeg vil heller ha dem rundt meg. Kjeder meg...!![X(]

Kjenner meg SÅÅ igjen..
Mannen min er også på jobb.. eller, dvs. akkurat nå er han på Kino.. (på brakkeleiren der han bor når han er på jobb)
Lillemann har lagt seg, og huset er stille.. skulle liksom rydde litt babytøy, jeg, når bare storebroren la seg, men [8|]...

Høres kjent ut ja. Tenker mange ganger: å så deilig det hadde vært å ha en dag helt for seg selv. Da skal jeg gjøre både ditt og datt. Men om jeg først får muligheten, noe som absolutt ikke er ofte blir det som regel til at jeg sitter og sløver og kjeder meg og savner både mann og barn[:)]

Jeg også har vært aleine i hele kveld.. baka calzones (?skrives det slik??[8D]) og pizzasnurrer jeg!! Hehe, fant ut at noe må jeg gjøre på for å ikke gå helt banana..[:)] Fornøyd med resultatet, nå blir fryseren full av godbiter!![:)][8D]

Kjenner til den følelsen jeg også ...Har tusen ting jeg kunne ha gjort ,men eier ikke tiltak ...

Back
Topp