Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har ikke funnet en eneste parkdress som har passa. så den eneste dressen hun har i bhg nå, er en regndress som vi fikk fra Kickie.
Når vinteren kommer har vi en lego vinterdress. [:)]
Han har 4 dresser nå,to til høst å to til vinteren.
Har strikkadress med fleece fra name it & reima parkdress til høsten og milde vinterdager.
Å reima & name it vinterdress. Synes det er greit å ha to av hver fordi da slipper jeg å ta med fra bhg hver dag.
I regntøy har vi Reflex, bare ett sett, men det blir ikke kjøpt mer nå for det blir for dyrt.
her er noe av det:
Så har vi denne. Fikk både i 74 & 86 i gaver i fjor så han får bruke 86 i år:)
vi har reflex regntøy, vi har didrikson fora regntøy (som også kan brukes i sludd og snø)
kappahl sin overtrekksdress med bukse og jakke...
og troll dress til vinteren (arvetøy)
:)
kan hende det blir en dress til på frøkena når snøen kommer, men vi får se :)
så langt greier vi oss godt.
Har en reima høst dress og to reima vinterdresser. I tillegg har vi en regndress, et vanlig regnsett og et fora regnsett. Også har vi den Name it dressen tullerusket viser, bare årets modell som vil bli brukt som kjøredress til og fra barnehagen og ishall dress.
Jeg venter på testen i Foreldre og barn. Det kommer nytt blad i slutten av september, og da har de testet både vinterdresser og vinterstøvler.
I fjor hadde vi bare en bobledress til snuppa, men det er jo litt annerledes nå når hun skal være mere ute og har begynt å gå. Jeg føler meg helt grønn på dette området, så jeg synes sånne tester er kjekke.
Det eneste jeg har tenkt er å kjøpe et par vinterstøvler med goretsx og et par fra Sorel. De to yngste til søsteren min har alltid vært kalde på beina og da har Sorel-støvlene vært bra. De koster ikke sltfor mye heller. Jeg syns snuppa bør ha to par sko/støvler til hver årstid, og da er det greit med et rimelig alternativ[;)]
ah, jeg sliter litt med å finne ut hva luca må ha til bhg start dn 15.september.. for øyeblikket har han helly hansen vårdress og reflex sitt regntøy. tror vi begynner med det, og heller kjøper etterhvert.. håper på å spare å kjøpe ny parkdress før til neste år. her blir nok vinterdressen brukt ganske tidlig så.. han har reflex sin vinterdress som ble kjøpt i påska i fjor, håper han kan bruke den ennå...[8|] men hvilke vintersko blir dere å bruke til de da? har fått tips om at stonz med de ull-"sokkene" i kan være ett godt alternativ til vinteren så de holder seg varme..noen erfaringer?[:D]
Vi har bare regntøy og en Helly Hansen parkdress med uttakbart fòr enda. Og fleece- og ulldress, som hun kan ha inni evt. Vi har en arvet dress som jeg tror passer enda også, så vi er "sikret".
Men det kommer jo an på været der en bor da.
Jeg har Stonz til snuppa og brukte de mye i fjor vinter. De er gode de, men jeg skal ha støvler med ordentlig såle i vinter. Jeg tror det er lurt med noe med spor under når de har begynt å gå. Og så beskytter de ikke noe særlig da. Stonz'ene tenkte jeg å bruke på lange bilturer og i vogna. De passer nok best når det er mye snø for barn som har begynt å gå.
Svigermor kjøpte en ny Skogstad vinterdress som skal passer i år.
Brun med litt rosa på. Underdress er det også på den.
Mener jeg viste bilde her i vinter, men finner ikke det igjen.
Mulig bobledressen hun brukte i vinter passer enda str 74, den er fra cubus i allefall.
regntøy fra reflex
overtrekksdress fra ,,,eh, husker ikke [8D]
overtreksbukse fra reflex
høstdress fra reflex
vinterdress som er ALTFOR stor fra reimatec
Takk for mange tips og svar.
Vært rundt maaaange plasser å kikket nå. Det som virkelig faller i smak er grise dyrt synes jeg.
For en jungel, så vil jeg jo at det skal være tålig bra kvalitet da.
Her i huset har ungene 2 regnsett + ekstra regnbukse, Trym har to høstdresser og kommer til å ha to vinterdresser. (for enkelhetsskyld, rett og slett)
Sverger til Reima Tec på vinterdress, i høstdress brukes 1 reima og 1 reflex
-har en ulldress med fleece inni fra Nameit.. en gave vi fikk i fjor men som fortsatt er for stor :-p
-2 nameit regnklær
-reima tec høst dress
-skogstad vinterdress
-friends vinterdress
-huskerikkemerke vinterdress
-skogstad jakke + bukse
nå skal det sies at jeg ikke har kjøpt noe av dette, annet en skogstad jakken & buksa...
Vi har parkdress fra Coop, regndress fra name it, og to stk vinterdresser fra Helly Hansen.
Itillegg bruker vi mye stikk og fleece .... og såklart ull...