Dresser og jakker

Mammago

Flørter med forumet
Hvilket merke/butikker kjøper dere de forskjellige dressene fra (regntøy, parkdress og vinterdress)? Noen som har eldre barn med erfaring :)?
Har selv tenkt på wheat og didrikson men vet ikke om jeg betaler mer enn jeg får?
 
Wheat har så sinnsykt mye fint! Jeg har kjøpt litt på salg blant annet. Leste blant annet at KAXS dressene på Kappahl var bra til vinteren så kjøpte det også kom jeg over noen regndresser fra Reflex som jeg har hørt fra andre mammaer er bra :)
 
Reima vinterdress er den beste synes jeg :) holder barnet varmt og tørt, i tillegg er den utrolig slitesterk! Han har hatt didriksons og vill også. Vill vat god, men didriksons ble fort hullete og gikk opp i sømmene!

Regntøy har vi hatt fra Reflex, kaxs, name it, navigare og Helly Hansen. Helly Hansen er det beste han har hatt, kaxs er også bra :)

Parkdress har jeg vært fornøyd med Stormberg! Den var sånn "voksduk" på rompa ;) kunne også ta ut fôret.
 
Har en vinterdress fra troll og vårdress fra polern'o pyret eller hva det heter :p (arvet begge dressene) ... Må si jeg er fornøyd med begge :) vårdressen er kanskje litt tynn da men stor i str :) (bruker str 74 men denne dressen er str 68)
 
Back
Topp