Dress

Oktoberjenta

Elsker forumet
Noen som har en ull dress å anbefale? En som er lett å ta av og på osv.. Tenker å bruke til om kvelden når hun kommer til å sovne i bilen og må bære henne ut og inn i huset. Og feks på morningen som jeg bare kan ta utenpå nattøy og dra avgårde.

Sent from my iPhone using BV Forum

Nøstebarn er helt super:D

Hvor stor er ungen? Om det brukes babysete, er f. eks. Voksi veldig god, spesialtilpasset barneseter. Slipper ytterklær :)

Ullfleece fra nøstebarn er fantastisk god!

Hvor stor er ungen? Om det brukes babysete, er f. eks. Voksi veldig god, spesialtilpasset barneseter. Slipper ytterklær :)
Hun er rett over året og vi har byttet til sete nr 2. Derfor jeg trenger en god dres som jeg kan bære henne i inni huset uten at hun skal fryse, men samtidig ikke ha altfor mye klær på heller siden det skal jo av:p Eer så mye enklere med babysete egentlig.

Kjøpte en tynn dundress på Cubus for å ha til det samme bruket :) Tar liten plass i stellevesken når jeg trenger å ha den med og er varm og vindtett/vannavvisende når det er dårlig vær :)

Sparkjøp har en tykk ullfleecedress som er ganske rimelig :)

Likner den fra NB, men mye rimeligere ;)

Ja vi har jo faktisk hatt det vi og fra hun var nyfødt til et par mnd. Kjempe greie de dressene, men kunne tenkt med noe tjukkere kanskje. Vet ikke helt hva som blir best..
Best med en tykk ulldress, og så evt pledd/dyne over i bilstolen ;) Enklere å få strammet selene godt nok dersom man ikke har så mye klær i bilstolen.

Back
Topp