Dress til vinteren

Emfi

Glad i forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Noen som har dress å anbefale til vinteren? Bor på Vestlandet og ønsker en som hun kanskje kan krabbe i og som er god og varm. Kanskje ikke for varm?
 
Veldig fornøyd med hust & claire fleecedressen.
 
Dress til innebruk? Til storebror hadde jeg en tynn ulldress og en fleece fra gullkorn vi var veldig fornøyd med. Ellers er jo dressene fra lillelam veldige gode.
 
Nei da ville jeg gått for en ordentlig vinterdress, vi har en dress fra reflex etter storebror som vi fikk anbefalt på barnas hus. Vanntett og varm.
 
Noen som har dress å anbefale til vinteren? Bor på Vestlandet og ønsker en som hun kanskje kan krabbe i og som er god og varm. Kanskje ikke for varm?

Til de minste er det ekstra viktig med en som ikke er stiv i stoffet og som gjerne har to glidelåser til åpning foran, så kan man dytte den ekstra flappen ned. Det samler seg ellers fort overflødig stoff oppi halsen når de ikke går.
Til vestlandsvær trenger du en middels+ Varm dress. Jeg vil anbefale polarn og pyret sin fôret skalldress. Der kan du ta ut fleecefôret sånn at den kan brukes bare som vinddress når det er varmere. Må også si at vinterdressene til wheat har veldig god bevegelighet. De har også to glidelåser foran, men denne er varmere enn PoP sin og har ikke uttagbart fôr
 
Til de minste er det ekstra viktig med en som ikke er stiv i stoffet og som gjerne har to glidelåser til åpning foran, så kan man dytte den ekstra flappen ned. Det samler seg ellers fort overflødig stoff oppi halsen når de ikke går.
Til vestlandsvær trenger du en middels+ Varm dress. Jeg vil anbefale polarn og pyret sin fôret skalldress. Der kan du ta ut fleecefôret sånn at den kan brukes bare som vinddress når det er varmere. Må også si at vinterdressene til wheat har veldig god bevegelighet. De har også to glidelåser foran, men denne er varmere enn PoP sin og har ikke uttagbart fôr

Takk!! :notworthy Er det forskjell på disse wheat dressene? Hvilke er best?
 
Takk!! :notworthy Er det forskjell på disse wheat dressene? Hvilke er best?

Bare forskjell på om det er skalldress (helt uten fôr) og vinterdress med fôr. De større størrelsene har som regel èn glidelåslukking foran, mens de mindre størrelsene har to glidelåser i front :)
Denne typen finnes helt fra str 74 :)
de er litt dyre, men man kan ofte finne disse på kjøp og salg-sider og Finn pent brukt i de mindre størrelsene fordi barna sjelden rekker å slite ut dressene på en liten vinter når de er så små. Er verre når de bikker 3 år og herjer ute som villmenn :hilarious:


Og dette er PoP sin variant med fôr som du lett kan kneppe ut, så denne passer godt i varmere klima eller til barn som lett blir varme :) denne finnes også å finne på Finn med jevne mellomrom, og PoP har utsalg av brukte klær i butikk hvor du kan finne en rimeligere brukt dress i riktig størrelse med litt flaks.
 
Back
Topp