Dress til tynne barn?

caka*

Betatt av forumet
Tulla mi er 16 mnd, og ganske lang og tynn. Vi har en reima vårdress med fleecfor, men den blir så himla posete, så hvilke dresser er smale i modellen? 

Vi har en dress fra Nameit, men det er mer vår/høst dress. Snuppa her er tynn og kort.

Har prøvd Katvig sin vårdress til gutten vår, han er liten og tynn. Å den passa fint er en smal modell, men den er ikke vanntett slik aom Reima dressen er, så har nå gått tilbakke til Reima.

Min gutt er også høy og tynn, og vi har samme erfaring med deg som Reimadress. Han vil helst ikke bruke den selv fordi den "poser" seg sånn alle steder.
¨
Jeg har kjøpt stormberg til ham, de har noen dresser med strikk i livet, sånn at du får litt sving på dem, og de er heller ikke så "posete". Jeg har vært kjempe fornøyd med både vinterdressen og vårdressen (begge er vanntett). I tillegg koster de mindre enn Reima, og du støtter en bedrift som står for veldig mye bra. Vinn-vinn situasjon rett og slett *dagens reklame*... Anbefales virkelig

Min gutt er også høy og tynn, og vi har samme erfaring med deg som Reimadress. Han vil helst ikke bruke den selv fordi den "poser" seg sånn alle steder.
¨
Jeg har kjøpt stormberg til ham, de har noen dresser med strikk i livet, sånn at du får litt sving på dem, og de er heller ikke så "posete". Jeg har vært kjempe fornøyd med både vinterdressen og vårdressen (begge er vanntett). I tillegg koster de mindre enn Reima, og du støtter en bedrift som står for veldig mye bra. Vinn-vinn situasjon rett og slett *dagens reklame*... Anbefales virkelig

kjøpte reflex vår/høst dress idag til mitt tynne barn. Sitter godt på. strikk rundt livet.

Hmmm. Har jeg aldri tenkt på en gang! Har hatt Reima til begge mine stankelbein, og de er posete og store til dem og. Har til og med irritert meg over at de ikke har stramming i livet. Men har aldri tenkt på å bytte merke. Merker jeg fikk en liten a-ha opplevelse her:)

Jeg har og tynne barn og har brukt Polarn O Pyret dresser. Minstemor forsvant i sin Reima dresss og man kunne sikkert hatt to av henne i bredden. I de større modellene til Reima er det strikk i livet så de sitter litt bedre. 

Back
Topp