dress til småen ?

krogenbaby

Elsker forumet
hallo jenter!!

vi skal VELSIGNE Kenny i mai. Og da bruker man jo ikke dåpskjole som når man døper..

har så lyst til at han skal ha dress på seg! =)

Noen som vet hvor jeg kan få tak i det??

...Og da mener jeg ikke sånn plysj greie med sløyfe.. men skikkelig dress me skjorte å slips! :)

Noe slikt du mener?

http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_19/PID-290717%28SparBase%29.aspx

Finner det meste der[;)]  Og så gjør det jo ikke noe at det ikke koster all verden heller for de vokser jo så fort ut av ting.......

heilt sant!! [:D]
var å kikka på designer klær å all verdens!!
Men tenkte ikke å sjekke på sparkjøp.. haha! ;P

TAKK for hjelpa!!! :D

Bare hyggelig[;)]

ORIGINAL: krogenbaby

hallo jenter!!

vi skal VELSIGNE Kenny i mai. Og da bruker man jo ikke dåpskjole som når man døper..

...Og da mener jeg ikke sånn plysj greie med sløyfe.. men skikkelig dress me skjorte å slips! :)

Kanskje et dumt spørsmål,men jeg spør fordi jeg ikke vet... Hva er å velsigne barnet? Sånn i forhold til dåp? Blir det gjort i kirka eller?

Min skal døpes, men må jo ha noe etterpå og. Jeg kjøpte en "bunad" til han på Name it. [;)] Den kan han jo ha 17. mai og. [:)]

sjekk på røff og tøff på arena[:)]

Sparkjøp har helt supre dresser. Hadde en sån dress der i fra når vi hadde barnevelsignelse for første mann. Vi kjøpte en sån hel dress med glidelås i ryggen. Dressen hang liksom sammen med bukse, skjorte, vest og sløyfe da =) utrolig skjønn! Skal bruke den samme omgjen denne gang. 

ORIGINAL: MammaNina

ORIGINAL: krogenbaby

hallo jenter!!

Kanskje et dumt spørsmål,men jeg spør fordi jeg ikke vet... Hva er å velsigne barnet? Sånn i forhold til dåp? Blir det gjort i kirka eller?

Vesigne er menighet!! :)
det er dåp uten kirke, vann og dåpskjole! :P

når babyer blir døpt i kirka så tar presten vann over hodet hans/hennes og sier at NÅ er du Guds barn, og at man vasker alle barnets arvesynder vekk me vannet.

Når man velsigner så mener vi at babyen har jo vært Guds barn siden tidenes morgen. At Gud har en plan for alle, og at alle barn er planglagt av Gud :) Og en baby har jo ingen synder!! Så de trengs ikke å vaske vekk. Og hvis foreldrene har synda, så går ikke de syndene utover barnet! ;P

Kort sag ;)

De har kjempe mange fine dresser/bunad til de små på name it [:D]
Ikke gale i pris heller[:D][:D]

Name It har utrolige fine dresser[:)] vi kjøpte en til lillegull i str.68[:D] sånn rett voksendress[:)]

Back
Topp