Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar. Oliver har gått til logoped siden våren før han begynte på skolen, dvs. vel 2 år siden, språket er mye bedre. Men kanskje dren vil gjøre det bedre og. Det hadde vært fantastisk.helen79 skrev:
Froskegele skrev:
Takk for svar. Oliver har gått til logoped siden våren før han begynte på skolen, dvs. vel 2 år siden, språket er mye bedre. Men kanskje dren vil gjøre det bedre og. Det hadde vært fantastisk.helen79 skrev:
Hvis språket er dårlig pga at han har væske i mellomøret vil et dren selvfølgelig kunne hjelpe på. Væske i mellomøret gjør at hørselen ikke er optimal, og dårlig hørsel gir dårlig språk.. Ved å sette inn dren vil det bli lettere for ham å høre alle lyder og nyanser, og da blir det lettere å snakke "renere" og bedre..
Men jeg syns det er rart at de ikke har tenkt på den muligheten FØR, om det er slik at han går på skole nå?
min har hatt ørebetennenelse i 2 år (han er 2 år og 2 mnd) frisk sikkert en uke om gangen, og kronisk rød.¤Sunshine¤ skrev:
men fikk beskjed at han må vokse det av seg. nå først har han begynt å sove =O
så håper det er på vei vekk, og vi slipper dren.
min har hatt ørebetennenelse i 2 år (han er 2 år og 2 mnd) frisk sikkert en uke om gangen, og kronisk rød.¤Sunshine¤ skrev:
men fikk beskjed at han må vokse det av seg. nå først har han begynt å sove =O
så håper det er på vei vekk, og vi slipper dren.