Dreams!

Smiley80

Forumet er livet

Hvordan går det med deg og den lille i magen? 

Snart er du trebarnsmor, tida flyr :)

Her gåre det greit, jobber fortsatt 60% så er ganske sliten når dagen er over. Så gleder meg litt til den lille kommer ut snart, bare 6 uker igjen nå:o)

Han begynner nok å bli stor nå siden det er er litt mindre bevegelser enn før. Håper bare han ikke blir like stor som storebror..
Skal på en ul-kontroll den 12 for ogj sjekke nyrene hans, håper egentlig alt er som det skal.. men men, vi får ta det som det kommer.

Åssen er det med deg da?
Formen grei?
Syntes det er så koselig at du er blitt gravid igjen, nå går det bra!!

Hei!

Som jeg skrev til Bølla så er formen ok, men mye trøttere og uggen i magen enn jeg var da jeg gikk gravid med Oliver. Er ikke direkte kvalm men enkelte dager er det ikke alltid det frister med mat... Skal på første kontroll i morgen, skal kreve å bli henvist til ultralyd! Har ennå ikke fortalt det til foreldrene våre, bare 2 nære venninnen jeg har fortalt det til enda. Jeg vil se et bankende hjerte før jeg er overbevist selv! emoticon

Du får ha masse lykke til på UL når den tid kommer, satser på at alt er bra med den lille i magen :)

Håper alt er bra med deg og at du har fått vært på ul!!

Har vært på ul i dag selv, lillegutt er ca 3 kg nå så blir vel rundt 4 kg når han kommer.
Det med dobbeltnyrer så er han fortsatt usikker på om han ser 2 eller ikke, han har tatt feil før som han sa. Så da får vi håpe han tar feil denne gangen også..hehe
Så nå må vi bare vente til lillegutt har kommet ut for å ta ny ul av han.

Ja da er det ikke annet å gjøre enn å vente og se når den lille (store) kommer ut :)

Så får vi håpe at legen tar feil i sine antagelser! Du får ha lykke til de siste ukene :)

Klem

Takk takk!!

Back
Topp