Dreamer;)!!!

ella1

Gift med forumet
Åssen gikk det i dag?
får du begynne på sprøyter snart??

masse klemmer[:D]

Ååh så koselig med egen tråd!![:D][:D]

Det gikk kjempefint i dag, jeg begynner på puregon i morgen Siden jeg er så ung (23) så er de veldig redde for å overstimulere meg. Derfor skal jeg begynne med 100IE. På mandag skal jeg tilbake på kontroll for å se om dosen må reguleres. De regner med uttak i uke 5[:D]

Gratulerer såå mye med 14 av 14[;)] Det er helt fantastisk! Dette kommer nok til å gå kjempebra[:D]

[:D]
uke 5 er ikke lenge til,snart det jo!!
Lykke til med sprøytestart i morgen,kommer til å gå kjempe bra! Jeg synes tiden fra jeg startet på sprøyter til uttak gikk skikkelig fort!

ja,tenk det..14 av 14,helt utrolig!! Trodde nesten ikke på henne da hun ringte i morges[8D] men,vi er selvfølgelig veldig glade,for ikke å snakke om lettet[:)]

klem

Dette kommer til å gå kjempe fort *dreamer*!!! Så bra at du begynner med sprøyter nå[:)]

Masse lykke til med sprøye start[:D][:D]..Dette blir så spennede å se hvordan det går fremover[:)]

Lykke til med sprøytestart[:)]

Gleder meg til å følge deg videre[:)]

Tusen takk jenter!![:D]
Jeg håper at det kommer til å gå fort! Sprayperioden var ganske kjedelig, så det er morsomt at det endelig skjer noe!
Kjempespennende å følge dere også! Nå skal det bli skikkelig babyboom her[:D]
Masse klemmer

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

Lykke til med sprøytestart[:)]

Gleder meg til å følge deg videre[:)]

Så flott at du endelig er i gang med stikkingen[:)] Masse lykke til og håper det blir masse flotte egg på deg[:)]

ORIGINAL: *dreamer*

Ååh så koselig med egen tråd!![:D][:D]

Det gikk kjempefint i dag, jeg begynner på puregon i morgen Siden jeg er så ung (23) så er de veldig redde for å overstimulere meg. Derfor skal jeg begynne med 100IE. På mandag skal jeg tilbake på kontroll for å se om dosen må reguleres. De regner med uttak i uke 5[:D]

Gratulerer såå mye med 14 av 14[;)] Det er helt fantastisk! Dette kommer nok til å gå kjempebra[:D]

SÅ spennende også kjekt at du er igang..
Masse lykke til frem over og på kommende kontroll[:)][:)][:)]

Back
Topp