DrBrown

Vi brukte flaskene fra Dr browns med eldste og kjøpte inn nye til lillegutt fordi vi likte de så mye og merket stor forskjell på storesøster når hun begynte å bruke dem, hadde begynnende kolikk før hun fikk dem.

De nye er også veldig fine med at man ikke trenger å bruke det røret om man ikke vil eller trenger de, tok de vekk når lillegutt var ca 10 mnd [emoji16]

Vi likte flaskene veldig godt når lille slet med mye luft og gulp. Nå som han er eldre har vi tatt ut rørene, og bruker egentlig alle typer flasker som vi har liggende. 9,59mnd

Vi likte flaskene veldig godt når lille slet med mye luft og gulp. Nå som han er eldre har vi tatt ut rørene, og bruker egentlig alle typer flasker som vi har liggende. 9,59mnd

Da har jeg fått bestilt flaskene [emoji16]

Vi elsket dem. Når min sønn var innlagt på sykehuset 8 uker gammel så spurte jeg etter de flaskene. Har til å med sterilisatoren.

Jeg var også veldig fornøyd med de til kolikkbaby. Vi brukte en evighet på å få ned en flaske med den minste smokken, men det var vel det som ga henne mindre magevondt. Det tok også litt mer tid å vaske alle smådelene, men det blir også rutine etterhvert.

Back
Topp