Draumar og mareritt

Smatte

Glad i forumet
Hugsar du kva du drøymer når du søv?
Hadde vore litt moro med ein tråd der vi fortel kva vi drøymer om natta eller i løpet av høneblunden.
 
Varierer om jeg husker det eller ikke:) hadde mareritt for en stund tilbake der jeg husket alt når jeg våknet, og det satt i i flere timer :shy:
 
Leiligheita over oss held på å flyttast inn i etter å ha stått tom ei stund. Eg er litt spent på dei nye naboane. Så då eg tok meg ein høneblund i dag så drøymde eg om dei. Eg har ikkje møtt dei og kjenner dei ikkje.

Eg drøymde at dei hadde ein skokk med ungar som saman med bestemora hadde gått ned til oss og tatt seg totalt til rette på terrassen vår. Eg vart eitrande forbanna då eg såg det, men prøvde å halde meg roleg for å få ei oversikt over kven som var der. Dei leika og rota med alle leikane og tinga våre. Så sa eg dei ikkje fekk lov å vere på andre sin terrasse og leika med andre sine ting utan å spørre, og utan at dei (som eigde tinga, eller budde der) var med/visste om det. Dei ville ikkje høyre og ville ikkje gå, så då gjekk eg opp og sladra på dei til dei som bar inn møbler.:-P Og mannfolka der var enig med meg, i motsetning til bestemora der nede. Så dei kom ned og henta dei. Eg hadde fæla hyre med å kontrollere at dei ikkje tok med seg ting som ikkje tilhørte dei. Det tok dessverre ikkje lang tid før ungane trilla nedatt på terrassen min og byrja på nytt. Å, eg vart så sint. Haha! :-P
Bestemora var også med og berre satt ig røyka og las ei avis på benken min medan alle 7 (?) ungane leika og skråla.


Dei nye naboane kan umulig vera så galne..
 
Er ikkje alltid eg hugsar i detalj. Eller at eg hugsar detaljar, men ikkje den store samanhengen. Hugsar at draumane er ganske spennande og interessante. Blir sint om mannen vekker meg då. Hender eg har nokre erotiske også..
Sist eg hadde ein slik såg eg Harald Hårfagre gjere kur på fiendens kone. :-P Hahaha.
 
Er høygravid og aner ikke hva jeg hadde drømt.... men våkna her en morgen mens jeg tenkte "men.... jeg kan jo ikke føde en skilpadde!"
 
Eg har rare nok draumar utan å vera gravid. Så lenge eg får sova i fred utan at mann og barn forstyrrar.
 
Jeg eller eldste hadde vært med i en stor film som hadde premiere i natt (i drømmen min). Jeg husket ikke om vi skulle få betalt for det, men jeg trodde nok det så jeg lurte på når pengene skulle komme inn på konto. En ganske kjedelig drøm :P

En natt drømte jeg at min far koste med Stratos-kua på sofaen. Kua var lei seg, så pappa strøk og bysset den blå kua :hilarious:

Da jeg gikk gravid med eldste var jeg så redd for å få en stor unge, og drømte masse om det. En natt drømte jeg at vi kom hjem fra sykehuset og så fikk ikke ungen plass i sprinkelsenga. Hun var aaaalt for lang :hilarious:
 
Jeg eller eldste hadde vært med i en stor film som hadde premiere i natt (i drømmen min). Jeg husket ikke om vi skulle få betalt for det, men jeg trodde nok det så jeg lurte på når pengene skulle komme inn på konto. En ganske kjedelig drøm :p

En natt drømte jeg at min far koste med Stratos-kua på sofaen. Kua var lei seg, så pappa strøk og bysset den blå kua :hilarious:

Da jeg gikk gravid med eldste var jeg så redd for å få en stor unge, og drømte masse om det. En natt drømte jeg at vi kom hjem fra sykehuset og så fikk ikke ungen plass i sprinkelsenga. Hun var aaaalt for lang :hilarious:
Hadde ikke vært så godt å gå gravid med en så lang unge tror jeg :hilarious::hilarious:
 
Tror ikke jeg rekker å drømme nå etter baby kom, husker i hvert fall ingenting. Men hadde de merkeligste drømmene i første og tredje trimester :hilarious:
 
Jeg husker det jeg antar er de fleste drømmene mine :)

Går i alt fra ting på jobb til mareritt om ungene :) Skal prøve å huske denne tråden neste gang jeg har en morsom drøm :D
 
Held på å teste for eggløsning for tida, så er jo ikkje gravid enno.

I natt drøymde eg at eg var gravid.
Eg drøymde at eg plutselig fekk stor mage, og kunne kjenne heile ungen slå kolbøtte i magen. Så plutselig kunne vi sjå heile ungen gjennom magen. Altså forma, som 3D, som stakk ut av magen. Så fekk eg plutselig varsel på fertilitetsmonitoren at eg var gravid og at fødselen var i gong.
Det var vanskeleg å få tak i barnevakt, og eg vart litt panisk fordi eg ikkje hadde laga fødebag og funne fram babykleda eller babystolen som står innerst i boden ein plass. Så mens riene byrja så prøvde eg å pakke fram og vaske babyklede.
 
Jeg drømte at jeg strikket i natt. Skikkelig styr med felling her og der, og jeg endte vel opp med en lue med armer :rolleyes::hilarious:
 
Back
Topp