Drar til Tyrkia på fredag

Raskatte

Elsker forumet
Til Bodrum, noen som har vært der? Regner med at det blir veldig hett...Hva tenker dere om å sole dere i den fasen vi er i nå? Kanskje bør være litt ekstra forsiktig nå? Var i Vietnam forrige svangerskap, men det var 4 uker før ejg fødte, så da var han jo "ferdig" hehe, er vel litt emr kritiske disse ukene, men jeg er jo så glad i sol og varme da..:-)

Går helt sikkert fint!! Vi var også til syden da jeg var gravid forje gang og skal  igjen nå om et par uker! Jeg tenkte å sole meg og kose meg. Får nok ikke tid til og ligge å late meg på en solseng denne gangen, og blir jeg varm, tar jeg meg en dukkert!!

Vi skal bare være nøye hygiene. Vaske frukt o.l. og så skal jeg ha kjøttet 'well done' !!
Masse god tur til sydenland!!! Kos dere!!!emoticon

Jada,det går nok supert-som du sier bare ta litt forhåndsregler og være litt ekstra forsiktig. Jeg elsker å bade,så det er null stress. Så regner jeg med at jeg må løpe endel etter min aktive toåring, så spørs hvor mye jeg får ligget rett ut og slikket sol;-)

hehe, nei det og få ligge i ro og slikke sol høres egentlig ut som en fjern drøm i disse dager!

Kos deg masse på ferietur!! Jeg vet ikke helt ang varmen, men vil tro alt går fint om du bruker aunn fornuft og tar pauser i skyggen og vannet. Soling skal jo uansett ikke overdrives,spesielt ikke i de varmeste timene midt på dagen!

skilpadda* skrev:
Kos deg masse på ferietur!! Jeg vet ikke helt ang varmen, men vil tro alt går fint om du bruker aunn fornuft og tar pauser i skyggen og vannet. Soling skal jo uansett ikke overdrives,spesielt ikke i de varmeste timene midt på dagen!

Signerer denne :) Riktig god tur :) det hørtes rett og slett deilig ut !

jeg var i syden når jeg var 8 uker på vei med første. Fikk da beskjed om å bade/ avkjøle meg ofte for det kunne bli litt varmt inni magen. Ellers er det bare å kose seg i forhold til sola:)

Jeg var i Tyrkia mange måneder i forrje svangerskap siden min mann bodde der da ikke hadde fått svar på visumet. Det er kjempeviktig å være forsiktig med hva man spiser (jeg fikk salmonella i uke 4) ikke spise noe rått kjøtt/kylling/egg,, vær forsiktig med sauser og pass på at frukt/grønt er skylt ordentlig. Det er lurt å finne ut hvilke restauranter som er anbefalt av charterselskapene siden det er mye dårlig selvom det ser flott ut fra utsiden... Sol deg i vei, det eneste er at det er det viktig å smøre seg godt siden man i graviditeten kan få pigmentflekker.
Kos deg masse, en uke i varmen høres kjempedeilig ut :)

Hørtes herlikt ut. Kos deg masse.

Takk for tips alle sammen, vi har booket med all inclusive på et 4 stjerners hotell-så regner med at vi kan stole på matserveringen der. Jeg er relativt kresen, så kommer nok til å følge med maten uansett;-)

Back
Topp