Drar seg rundt i ring!

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Helt utrolig hvor fort tiden går! Her har hun begynt å dra seg rundt å rundt i ring med armene for å kunne se seg rundt i rommet. Men nå blir hun jo 6 mnd om en ukes og et par dager :-) hva gjør deres baby for noe nytt nå?:-D det er så spennende å følge med på utviklingen!

Frøkna her åler bittelitt framover, syns det har gått treigt med den ålinga med tanke på ho begynte å rulle og dra seg rundt i ring da ho var 3 måneder. Ho er akkurat 5 måneder i dag. Er ikke det at jeg ikke er fornøyd eller at jeg stresser med det. Er kjempe stolt av sprekingen våres altså! :)

Lillebolla mi er akkurat passert fem mnd, og har rulla en gang. Stolt mamma ja :D Og det er vel det :p Hun åler seg rundt i ring på ryggen da. Helst legger hun seg så hun ser tv'n, så har blitt mye radio på mamma'n i det siste :p

Min også drar seg rundt i ring for og se rommet:-) og ruller seg fra rygg til mage og av og til tilbake til rygg igjen :-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Mini her ruller fra rygg til mage og drar seg rundt i ring... prøver å snu seg fra mage til rygg og men får det ikke helt til rnda

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Min driver å drar seg rundt i ring. Ofte da han prøver dra seg fram så er det bakover han kommer seg.

Mini her vil såvidt ligge på gulvet, verken på magen eller ryggen :/ aller helst skal hun sitte på armen til mamman sin hele tiden! Huff, slitsomt i lengden!

Back
Topp