Drar på en sjekk

babysykigjen

September 2013 <3
Har merket mindre liv i dag igjen, og nå ringte jeg føden, og de ville ha meg inn til en sjekk. Så da blir det en liten kjøretur til Elverum. Hadde jo det samme for noen dager siden, men da våknet han til utpå ettermiddagen, mens nå er det ganske stille. Har spist is, kald saft, kald brus, men dårlig med respons fra lillegutt.
Syns det kan være greit å få det sjekket opp i dag.

Lykke til! Krysser fingrene for at alt er bra <3

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Da er jeg ferdig undersøkt, og jeg blir lagt inn pga lite liv, og litt dårlig gjennomstrømning
i navlesnoren. Blir hele tiden vurdert i forhold til evt tidligere forløsning.

Huff,godt du blir tatt vare på. Kan jeg spørre: hva er "definisjonen" på lite liv? At du ikke har kjent babyen i det hele tatt en dag? Er varierende med liv fra dag til dag hos meg,men jeg kjenner henne hver dag. Men redd for at jeg ikke skal reagere på riktig tidspunkt hvis noe skulle være galt fordi jeg ikke vet hva som er "for lite liv",om du skjønner.

Termin 02.09.13 <3

Jeg kjente ngenting fram til jeg ringte føden, fikk på ctg, og fikk noen registreringer på den. Det var og en veldig stille gutt som ble observert på ultralyd.

Jeg kjente ngenting fram til jeg ringte føden, fikk på ctg, og fikk noen registreringer på den. Det var og en veldig stille gutt som ble observert på ultralyd.
OK,tusen takk! Håper alt går bra med dere framover. Det er vel hvertfall deilig å være hjemme igjen,håper du kan kose deg litt.

Termin 02.09.13 <3

Ja nå satser jeg på at han rører seg hver dag fram til han skal ut. De er redde for morkakesvikt, derfor jeg skal ta kontakt om det blir stille igjen.

Back
Topp