Drar dere på vinterferie?

  • Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet
M

Moderator Camilla

Guest
Nytt år, nye muligheter og nye ferier.

Drar dere på vinterferie med barna, på hyttetur, sydentur eller liknende?

Eller bruker dere denne uken på å være hjemme og kose dere? :)
 
Vi har hatt vinterferie uke 8 de siste årene, vår mellomste har bursdag da og jeg har hektisk innspurt av årsoppgjør på jobb.

Men i år er den flyttet til uke 9 så sånnsett har vi større mulighet til å kunne dra noe sted. Ikke planlagt noe og vet enda ikke hvordan mannens nye Rapporteringsfrister blir så vet ikke om han har mulighet til noe fri

Men uansett skal vi vel ikke noe sted selv om drømmen tok av et lite sekund. Svigermor kommer til bursdagen til mellomste som er fredag 22, så da er hun her sikkert starten av ferien i alle fall
 
Hvis vi har hatt turnusfri har vi reist på en liten ferie - gjerne langhelg og stå på ski.. aldri så mye si hele uka.. pleier å spare våruka ferien til litt senere :happy:
 
Vi har ikke vinterferie.. Eller skolebarnet har jo vinterferie fra skolen, men han må på SFO hele uken dessverre.
Verken mannen min eller jeg har ferie den uken:(
 
Blir vanlige dager på oss. Jobb på oss voksne, barnehage på minsta og SFO på skolegutten vår :happy: Hadde vært fantastisk med en Sydentur, men deg har jeg ikke råd til nå. Så det får eventuelt vente til skattepengene og feriepengene er kommet. Hvis jeg får en grei sum igjen da vel og merke :D
 
Datteren vår drar på ferie til Tenerife hver vinterferie. Vi foreldra må bli hjemme og jobbe. :p
 
Vi drar på hytta :)
 
Back
Topp