Drar dere alle sammen i bursdager?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Om dere er invitert i bursdag, drar hele familien eller er det greit at bare noen av dere drar?

Er det familieselskap så drar vi alle sammen. Har vi f.eks sykt barn drar bare en av oss. Er det barneselskap drar guttungen alene.

Spørs helt, er det familiebursdag så drar vi alle om vi kan.
Ingen av oss jobber, er friske ol, så det skjer jo at ikke alle er med.
Er det til venner av oss som skal ha en sammenkomst med voksene så drar bare en av oss om vi ikke får tak i barnevakt :)

I barnebursdag går ungene alene.

I familieselskap går hele familien om ikke noen jobber eller er syk.

De som er hjemme, drar :)

I familieselskap blir det stort sett bare mannen som går. (Er bare hans familie som bor i nærheten). De er som regel klokken seks, og da blir det for sent for jentungen som skal på skolen dagen etter.

Kommer helt an på hvem som har bursdag. I familiebursdager går vi alle sammen

Familieselskap drar alle i. Barnebursdager drar en av oss med ungen, eldste var alene fra 4.

Er det familieburdager drar vi alle om det ikke er sykdom/jobb osv.

Ellers kan det hende at jeg og ungene drar, eller motsatt. Eller bare en av oss voksne, kommer an på hvem det er til.

I familieselskaper drar hele gjengen. De er ennå så små at de ikke har begynt med barnehageselskap, men venninnegjengen har barn rundt samme alder, så da er det naturlig at det er jeg som tar guttene med, med mindre hele familien er invitert :)

Spørs helt hvem det er til da.. Er det familieselskap reiser naturlignok alle sammen.. Er det barnebursdag så drar ungene enten alene eller så er jeg med..

Back
Topp