Drar dere alene?

bellis

Forelsket i forumet
Drar dere alene eller har med sambo/mannen på kontroll? [:)]
Hva er vanlig? [:)]

drar nok alene, da sambo stort sett er på jobb..

men er han hjemme, så blir han med! [:D]

ul kontrollene, og framover jordmor så skal han få velge selv om han skal være med eller ikke..
ultralydene går jeg ut i fra at han skal være med.
om han ser behovet for å være med så blir han med... [;)]

Tror han skal være med på første kontroll for jeg har sånn sprøyte skrekk [X(] Så blir han nok med på ultralyd og litt sånn [:D] Kanskje første jordmortime og? [:)]

Min samboer har nå vært med på alle legetimene, ul timene
og alle sykehus besøkene som har vært til nå [:)]

ORIGINAL: The Hippo Queen

Fleste kontroller jos legen drar jeg nok alene. Men regner med han blir med på alle ul-kontroller[:)]

Tipper på at det er sånn det blir her i gården også [;)]

Regner med jeg drar på jormor/lege kontroller alene og at han blir med på UL [:)]

Gubben har sagt han skal være med på første kontroll i allefall, og hvertfall UL-timene... 

ORIGINAL: Etaeb84

drar nok alene, da sambo stort sett er på jobb..

men er han hjemme, så blir han med! [:D]

Blir vel det samme her

ORIGINAL: bellis

Drar dere alene eller har med sambo/mannen på kontroll? [:)]
Hva er vanlig? [:)]

begge deler...
men ofte med sambo[:)]

ORIGINAL: Tupsi84

Regner med jeg drar på jormor/lege kontroller alene og at han blir med på UL [:)]

Samme her [:)] Var sånn vi hadde det sist. Gjør ikke meg noe. Men han har alltid tilbudet om å få være med hvis han har lyst [:D]

Under forrige svangerskap var han med på alle kontrollene. Denne gang blir han i allefall med på UL, og sikkert noen av de andre kontrollene. Han er veldig interessert og syns kontrollene er veldig spennende så vi får se[;)]

Jeg drar sikkert alene på den første for den er så kjedelig uansett[8D]

Sist var mannen med på alle.
Denne gangen er han ikke med på første i alle fall, vi har ikke barnevakt til førstemann. For senere kontroller er han i barnehagen, så da blir han vel med om det passer, og selvsagt på UL. Dit går jeg ikke alene. Kjekt å ha ham der for å se den perfekte babyen, men absolutt NØDVENDIG dersom det viser seg at ikke alt er perfekt...

jeg drar alene, gubben er stort sett på jobb ;)

samboeren min var med på alle kontrollene til min første.
Nå blir han med så lenge han ikke jobber [:)]

Da jeg gikk gravid med guttungen var gubben med på alle jordmortimene, alle ultralydene og på noen få kontroller til legen og på sykehuset [:D] Snill mann [:)]
Denne gangen blir han vell bare med på ultralydtimene og på noen timer på slutten med tanke på at jeg har veldig til fødselsangst [:'(][:@][&:][:(]

Back
Topp