drar alt over hode/ansiktet??

Kronedama

Glad i forumet
Julikulene 2020
Her gjør mini det støtt, i sær kluter, store filler eller ting han får tak i og legger det over ansiktet. Og blir flygvill etterpå siden han ikke får det bort.. hehe.. lille søtingen =))

Er det noe grunn egentlig for dette?
Eller er det vel en form for utforskning? :P

Sånn er hu her og:p
hun koser med det ihvertfall. [:)]

(har kjøpt sånne gulpekluter fra rema 1000 for de er så tynne og med små hull i. og da gjør det jo ikke noe om hun sover med det over hodet :) )

deg gjør Viljar og med kose/gulpekluten.. Ser ut som han liker det da[:)]

sånn e det her også [:D] han storkose seg med noe lett over ansiktet. men han klare dra det vekk om han vil [:D]

her drar han også kosekluter, gulpekluter, tepper osv over ansiktet og hodet, det er også ofte da han sovner lettest... men får det ikke alltid bort selv nei

Hahaha akkurat det samme gjør vesla vår også, spesiellt med teppet sitt som hun egentlig bruker å ligge oppå.
Også puster hun febrilsk og sparker med armer og ben for å få det vekk. [8D]

De skal jo stadig teste ut alt ved å putte ting i munnen, så jeg tror egentlig at det er det hun prøver på i første omgang. Men så vet hun jo ikke hvor stort det er og plutselig så har hun det over hele ansiktet[:D][8D] Jeg pleier å dra det forsiktig vekk og si TITTEI, og da gir hun meg deeeet gliset.[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Elvana

Hahaha akkurat det samme gjør vesla vår også, spesiellt med teppet sitt som hun egentlig bruker å ligge oppå.
Også puster hun febrilsk og sparker med armer og ben for å få det vekk. [8D]

De skal jo stadig teste ut alt ved å putte ting i munnen, så jeg tror egentlig at det er det hun prøver på i første omgang. Men så vet hun jo ikke hvor stort det er og plutselig så har hun det over hele ansiktet[:D][8D] Jeg pleier å dra det forsiktig vekk og si TITTEI, og da gir hun meg deeeet gliset.[:D][:D][:D]

signerer denne! Slik er det her også! bytter bare ut hun med han!

Dette gjør snuppa mi også, sovner lettest med kosekluten over ansiktet. Bruker bare flytte litt på den når hun har sovna.

Her gjør hun det for å kose. Men i det siste har vi øvd litt på å ta ting vekk fra ansiktet, jeg legger en liten klut over ansiktet hennes når hun sitter, og så leker vi tittit-bø [:D] Og når jeg "leter" etter henne så river hun kluten vekk og sitter der med et STORT glis [:D] Så hun får det vekk hvis hun vil.

Sånn er det her også [:)]
Jeg hadde lagt en stooor kosebamse ( hund ) oppi sengen hennes, siden jeg aldri hadde sett at hun hadde dratt noe over hodet! Sambo går bort til hun for å gi hun natta kyss på kinnet, og der ligger hun med heele bamsen over seg. Fikk dårlig samvittighet, siden jeg ikke tenkte så laangt [&o]

ORIGINAL: Morellskatten

Her gjør hun det for å kose. Men i det siste har vi øvd litt på å ta ting vekk fra ansiktet, jeg legger en liten klut over ansiktet hennes når hun sitter, og så leker vi tittit-bø [:D] Og når jeg "leter" etter henne så river hun kluten vekk og sitter der med et STORT glis [:D] Så hun får det vekk hvis hun vil.

Her gjør hun det for å kose. Men i det siste har vi øvd litt på å ta ting vekk fra ansiktet, jeg legger en liten klut over ansiktet hennes når hun sitter, og så leker vi tittit-bø  Og når jeg "leter" etter henne så river hun kluten vekk og sitter der med et STORT glis  Så hun får det vekk hvis hun vil.

Supert tips, dette skal jeg teste![:)]
(våkna nemlig i natt av et vræææl, da hadde han dradd helseteppe over ansiktet og fikk det ikke av igjen..)

Back
Topp