Drammens Jenter <3

*Frøkna*

Elsker forumet
Novemberlykke 2018
hei Drammens jenter

tenkte å høre åssen stemmningen var for et treff rundt drammen jeg enten drammen eller hokksund eller noe slikt? kongsberg blir langt for meg om dagen. å har liten valp å ikke såååå mye tid hvertfall.

Så hva tenker dere drammens jenter?
[:D]

dytt[:D]

dytt

Jeg bor midt imellom Drammen og Hokksund så er akkurat det samme for meg hvor vi evt møtes, men jeg er med ihvertfall[;)] men hvor mange Drammensjenter er vi egntlig?

Hei jenter! Jeg er med! For meg passer det best i Drammen siden samboer som regel har bilen på jobb og på trening på kvelden. Men skal prøve å få blitt med uansett. [:)]

Jeg er med begge steder bare jeg har fri.

Kan vi ikke bare si at vi møtes i Drammen en dag, alle må jo bli med[:D]

For meg passer det fint denne uken, vet ikke helt hvor mye jeg begynner å jobbe igjen i neste uke nemlig.. Men skal da klare å møte opp for det[;)] Jeg er foreløpig bare opptatt nå på fredag mellom 10 og 12. Så de som har litt mer liv enn meg nå om dagen kan gjerne komme med noen forslag til dager de kan[;)] hehe

Dytter litt jeg[;)]

På onsdag skal jeg treffe bestemor mellom 11-14 og på torsdag kommer mamma og så skal vi på 3d ul. Neste uke er jeg bare opptatt på onsdag. Ellers kan jeg alltid! [:)]

Back
Topp