Drammen24

Lykke-88

Forelsket i forumet
Hvordan går det med deg?
Er betennelsen på retur?

Håper det går bedre med deg:)

Her er får jeg lov til å pumpe meg sakte nedover,samtidig som jeg står på penicillin (kur nr 5[:'(])
Men kjenner det svir i puppene når jeg går mer enn 3 timer uten å pumpe,så er livredd for å gjøre betennelsen verre[:@]

Dytter litt:)

Hei på deg!!

Vært litt opptatt jeg så har ikke sett at du har etterlyst meg :-)

Det går kjempe bra med meg[:D] Jeg er ferdig med min 5 kur og nå er jeg helt bra!! Har så og si ikke melk igjen i puppene heller[:)] Nå nyter jeg bare dagene med å være mamma!! Helt nydelig!!!

Har du bestemt deg for å gi opp ammingen eller?

Å,nå så jeg du hadde svart[:D]

Så godt å høre at det ordnet seg til slutt!! Deilig å bare kunne nyte tiden nå...uten stress og vondter...

Jeg har også gitt helt opp. Var på sykehuset og de var i kontakt med Riksen som anbefalte meg en pilletrille for å stoppe melkeproduksjonen. Jeg klarte ikke å pumpe meg ned...hadde så vannvittig med melk! Gikk jo med spreng hele tia,hjalp ikke å pumpe mindre eller færre ganger-døgnmangden var den samme i flere uker! Så da ble det en pille... Og den funket den! Så nå pumper jeg 2 ganger i døgnet. Og er nesten bare noe melketilblandet vann som kommer ut[:-][:D]
Har så mye overskudd nå at det er helt fantastisk[:D]

Kos dere masse og god sommer[;)]

ORIGINAL: Anne_M

Dytter for deg eg og [:)]

Her er eg på min andre kur, og det etter at eg har sluttet å amme [8|] Trodde ikkje det var mulig å få brystbetennelse så lenge etter ammeslutt. Har jo melk i puppene enda, så er kanskje derfor? [8|]

Hvordan går det med deg,kvitt betennelsen nå?

ORIGINAL: Karine88

Dytter for deg eg og [:)]

Her er eg på min andre kur, og det etter at eg har sluttet å amme [8|] Trodde ikkje det var mulig å få brystbetennelse så lenge etter ammeslutt. Har jo melk i puppene enda, så er kanskje derfor? [8|]

Hvordan går det med deg,kvitt betennelsen nå?

Jess, eg er kvitt betennelsen nå og håper den holder seg langt vekke også [;)] Har fremdeles noe melk igjen i puppene, men håper at det ikkje utviler seg til noe flere betennelser.

Greit at det ordner seg for oss, mye kjekkere når vi kan nyte hverdagen sammen med de små gullene våres [:)]

Back
Topp