Drammen

vesla1989

Betatt av forumet
Er føden i Drammen så dårlig som det jeg får inntrykk av? Av de jeg har pratet med så er Drammen en plass de ikke vil føde igjen. Har sett litt på jordmødrene fra Drammen og da får jeg et veldig bra inntrykk, men det er kanskje barsel som ikke er bra.

Jeg fødte der med første og velger nå bærum... men man har sikkert veldig individuelle syn på drammen sykehus

Jeg fødte der med første og velger nå bærum... men man har sikkert veldig individuelle syn på drammen sykehus
Jeg fødte i Skien forrige gang. Hadde en fantastisk jordmor, men barsel synes jeg ikke var bra. Tror kanskje det blir litt annerledes nå som jeg er andregangs og ikke like usikker.

Jeg fødte i Drammen i 2013 å var greit fornøyd. Skal til Drammen denne gangen også. Jeg vet ikke om det var meg eller hormoner men jeg klaget på hvordan de som jobbet der hadde forskjellige syn og fremgangsmåte på hvordan jeg skulle lære å amme. Ble litt forvirret i perioder. Ble også litt lite informert før de hentet jenta mi for lysbehandlig pga gulsot. Å hun ene som skulle ta blodprøve klemte alt for hard i foten så jeg holdt på å klikke. Men det kan være at jeg var så forelsket og overbeskyttende for jenta mi at jeg overreagerte litt :p hehe MYE hormoner i sving.
Men er såpass fornøyd at jeg skal tilbake denne gangen. På selve føden og under fødselen var de kjempe flinke :)

Jeg fødte i Drammen i april i fjor. Og jeg er kjempe fornøyd med føden her :D Men barsel derimot, har jeg dessverre ikke noe positivt å si om. Jeg skal føde i Drammen igjen nå også, men nå håper jeg at jeg kan få reise hjem senest en dag etter fødsel.

Jeg har god erfaring med barsel og dårlig med føden. Følte jeg gikk hjelp når jeg trengte det og ellers fikk jeg mulighet til å klare meg selv :)

Back
Topp