Drammen reinbue....

Tjukkaaa

Forumet er livet
fikk du ikke med deg tråden min her hin dagen? Jeg skal ta eksamen på BI i drammen 2.des og jeg er så redd for å kjøre/gå meg vill... har du peiling på dette området? er det enkelt eller er det fare for at jeg går meg vill? er skolen stor? har de mange byggninger? og ligger de isåfall nærmt hverandre?

I would be forever grateful for help[:)]

dyttehjelp

opp!

[:D]

jeg har ikke sett det nei! Er det sant? Hvilken dato? Vi MÅ treffes!
Det er jo relativt enkelt å finne fram da, er bare et bygg =)
Har du ikke funnet veibeskrivelse på et kart?

2. desember ja =)

http://kart.gulesider.no//;jsessionid=ajuvIxpBzbOfuLut-5 her er kart

Ikke kjør av første til drammen, men andre! Det er viktig! Du skal liksom over brua først. Og så kjører du inn mot drammen sentrum, og kommer til en lang gate med lyskryss og sånn. Så kommer du til en gjeng med rundkjøringer etter hverandre, og du skal rett igjennom alle. Så et lyskryss til, og der skal du rett fram, og under en bru. Rett på andre siden av brua kommer det er lyskryss til, og der skal du til venstre. Da har du skolen rett fram, og må finne en parkering. Skolen er litt spesiell.. er sånn moderne bygg, men med sånne gamle siloer foran av mur. Lett og kjenne igjen egentlig! Og så kan jeg stå der utafor å vente på deg :P HIhi

hihihi søt du er! Stå der kl 08 om morningen og vente på meg?[8D] men jeg vil gjerne treffe deg for kaffi etterpå hvis det passer for deg[:D] ferdig med eksamen i 13 tiden.

ORIGINAL: Tjukkaaa

hihihi søt du er! Stå der kl 08 om morningen og vente på meg?[8D] men jeg vil gjerne treffe deg for kaffi etterpå hvis det passer for deg[:D] ferdig med eksamen i 13 tiden.

hehe.. ja, jeg var vel kanskje litt vel optimistisk der! Men ja, jeg er med på kaffe etterpå altså :) det blir jo artig da!
tror du at du finner frem?

ORIGINAL: Reinbue

ORIGINAL: Tjukkaaa

hehe.. ja, jeg var vel kanskje litt vel optimistisk der! Men ja, jeg er med på kaffe etterpå altså :) det blir jo artig da!
tror du at du finner frem?

håååper det - har notert ned "directions from rainbow" så satser på at jeg finner frem uten stress[:D] ellers får jeg bare si dte som deter når jeg stiller for sent - jeg kjører faktisk fra hønefoss og har aldri før vært i drammen!! de bør vise det litt hensyn syns nå jeg![:D]

Da er det kaffi på oss etter eksamen! koselig å få treffe deg [:D]

Back
Topp