Dramatisk start på dagen :(

Elewyn

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Etter nok en natt med vonde tak i magen var jeg trøtt og sliten, de vonde takene hadde gått over til kynnere. Eldste jenta var litt sent ute til skolen og jeg holdt på å forberede matpakken hennes, mens hun spiste frokost. Minstejenta (5) satt også ved frokostbordet. Hun fikk feber i går kveld og hadde feber i natt. Plutselig begynte hun å klynke ved bordet og sa hun følte seg kvalm. Jeg fikk rushet henne ut på badet og holdt håret hennes mens hun stod bøyd over do. Hun stod sånn en stund, men det kom ikke noe. Jeg var superstressa pga. Storesøster også, som skulle ha vært hos venninna si for noen minutter siden. Jeg fant derfor frem en bøtte, og plasserte lillesnupp på dolokket med bøtta i fanget, ropte på pappan om å stå opp og hjelpe meg litt, og løp ut på kjøkkenet for å gjøre ferdig nista til storesøster.

plutselig kom det et brak fra badet, jeg løp ut og fant lillesøster liggende på badegulvet med bøtta knust under seg, og jeg fikk ikke kontakt med henne. Jeg hylte på mannen som kom løpende. Det tok sikkert bare noen sekunder før hun kom til seg selv igjen, men det føltes som en evighet. Hun hadde tydeligvis besvimt og falt ned. Jeg har aldri opplevd at noen av barna har besvimt før, så jeg ble veldig redd. Kom noen tårer da gitt :( Stakkars storesøster ble skyflet ut av døra av en lettere panisk, gråtende mamma. Det må ha vært skummelt for henne også.

heldigvis hadde jeg time hos legen klokka 9 i dag, så jeg fikk ta med lillesøster til legen og hun ble undersøkt fra topp til tå. Hun har nok bare vært dehydrert etter feberen i natt. Glad vi fikk sjekket henne, for det er lenge siden jeg har vært så redd!

Uff, stakkars lille.
Og for en natt og morgen på deg, jeg håper det går bedre nå.
Masse god bedring til lille jenta di. :)

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Herlighet! Kjente jeg fikk tårer i øynene når jeg leste dette! Så skummelt!! Veldig bra at dere fikk sjekket henne :) håper alt går bra!

Huff, det var ingen god start på dagen nei! Håper alt går bedre nå da.. God bedring til jenta di!

Venter en gutt 1. Juli 2013!

Uff, ingen fin start på dagen. Håper dere føler dere bedre snart..

termin 21.07.2013

Huff a meg for en start på dagen.
Godt det ikke var verre med minsta.

♥ Termin 10 juli ♥

Uff så ekkelt. Hadde blitt ganske redd selv, bra prøvene var fine og at det mest trolig var dehydrering. Dere får kose dere litt ekstra i dag :) klem

Termin 30 juli

Uff.. Stakkars liten..Godt at det gikk bra

❤ Gutt 2006 og Jente 2008 ❤ Termin 4.Juli❤

Uffameg, for en dramatisk start! Enda godt det var dehydrering. Riktig god bedring :)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

det gjør vondt i et mamma hjerte:)

Tusen takk alle sammen :) Det er heldigvis mye bedre med henne nå. Hun har fått i seg masse vann, litt saftis og saltkjeks. Fortsatt litt slapp, men ikke noe å si på humøret hennes nå i hvertfall :)

Huff, stakkars lille. Så bra at hun er i bedre form nå.

Å, så ekkelt da... Godt det gikk bra, tross alt! Klem

Back
Topp