Etter nok en natt med vonde tak i magen var jeg trøtt og sliten, de vonde takene hadde gått over til kynnere. Eldste jenta var litt sent ute til skolen og jeg holdt på å forberede matpakken hennes, mens hun spiste frokost. Minstejenta (5) satt også ved frokostbordet. Hun fikk feber i går kveld og hadde feber i natt. Plutselig begynte hun å klynke ved bordet og sa hun følte seg kvalm. Jeg fikk rushet henne ut på badet og holdt håret hennes mens hun stod bøyd over do. Hun stod sånn en stund, men det kom ikke noe. Jeg var superstressa pga. Storesøster også, som skulle ha vært hos venninna si for noen minutter siden. Jeg fant derfor frem en bøtte, og plasserte lillesnupp på dolokket med bøtta i fanget, ropte på pappan om å stå opp og hjelpe meg litt, og løp ut på kjøkkenet for å gjøre ferdig nista til storesøster.
plutselig kom det et brak fra badet, jeg løp ut og fant lillesøster liggende på badegulvet med bøtta knust under seg, og jeg fikk ikke kontakt med henne. Jeg hylte på mannen som kom løpende. Det tok sikkert bare noen sekunder før hun kom til seg selv igjen, men det føltes som en evighet. Hun hadde tydeligvis besvimt og falt ned. Jeg har aldri opplevd at noen av barna har besvimt før, så jeg ble veldig redd. Kom noen tårer da gitt Stakkars storesøster ble skyflet ut av døra av en lettere panisk, gråtende mamma. Det må ha vært skummelt for henne også.
heldigvis hadde jeg time hos legen klokka 9 i dag, så jeg fikk ta med lillesøster til legen og hun ble undersøkt fra topp til tå. Hun har nok bare vært dehydrert etter feberen i natt. Glad vi fikk sjekket henne, for det er lenge siden jeg har vært så redd!
plutselig kom det et brak fra badet, jeg løp ut og fant lillesøster liggende på badegulvet med bøtta knust under seg, og jeg fikk ikke kontakt med henne. Jeg hylte på mannen som kom løpende. Det tok sikkert bare noen sekunder før hun kom til seg selv igjen, men det føltes som en evighet. Hun hadde tydeligvis besvimt og falt ned. Jeg har aldri opplevd at noen av barna har besvimt før, så jeg ble veldig redd. Kom noen tårer da gitt Stakkars storesøster ble skyflet ut av døra av en lettere panisk, gråtende mamma. Det må ha vært skummelt for henne også.
heldigvis hadde jeg time hos legen klokka 9 i dag, så jeg fikk ta med lillesøster til legen og hun ble undersøkt fra topp til tå. Hun har nok bare vært dehydrert etter feberen i natt. Glad vi fikk sjekket henne, for det er lenge siden jeg har vært så redd!