Dramatisk fødsel.

Charlotte

Blir kjent med forumet
19 år og alenemamma. Tirsdag 26. Så var endelig dagen kommet og de skulle sette meg igang med ballongkateter. Da jeg nå var 41 + 5. Var inne kl 16og fikk kateteret kl 17. Men så ble jeg sendt hjem igjen og beskjed om å møte opp neste morgen kl 7.

Ballongen datt ut 04.30 den 27. Og jeg dro til sykehuset til avtalt tid. Etter en time med ctg var endelig legen på plass for å undersøke modning. 2 cm og utrolig umoden visstnok. Fikk beskjed om att jeg måtte regne med å ikke føde før iallefall 3 dager frem i tid. Han satte så 2 mg gele på meg og stakk med en gang. Etter 2 min hadde jeg stormrier som og jeg skjalv og kastet opp i sengen og skrek i ett, jordmødrene kom løpenes med barneleger på spring etter for å skylle ut geleen. Kl 10.45 sluttet heldigvis maseriene og og jeg klagde og skrek over smerter i endetarm som var helt motbydelig vonde. De undersøkte meg igjen og jeg var 3 cm og de tok vannet med uhell under skjekken. Vesla var stresset men fostervannsprøve var fint heldigvis så jeg fikk epidural med en gang. Med en gang den var satt så fortsatte jeg å skrike å hyle over dette presset i endetarmen og spurte hvor lang tid dette ville ta. " nei hun kommer i natt en gang " sa de. Klokken var nå 11.15. Jeg fikk en ny pressrie og skrek att nei hun kom nå jeg måå presse. Jordmoren så på meg å smilte å sa neida. Jeg skrek om en undersøkelse og Joda. Jeg var fullt utvidet og hodet var på vei ned. Da ble det jammen fart på rommet.

11.55 var hun ute frisk og rask og 4kg og 50lang :) helt perfekt lita tulle <3 jeg er verdens stolteste mamma!! <3

Gratulerer så masse! Endelig var det din tur :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Gratulerer så masse:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer så mye! :)

Endelig! <3 du er beintøff! Gratulerer så mye med ei lita jente :)

Gratulerer så mye! Godt du stod på ditt og ble undersøkt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer så mye :-) Bra gjort at du sto på ditt! Nå får du kose deg masse hun lille!

Gratulerer! Endelig! Fødsel gjør nok enda mer vondt når det går så forferdelig fort ja. Håper du har det fint nå :)

Gratulerer :)

Back
Topp