Dramaqueen ;)

Connie

Glad i forumet
MAI 2013
Da var jeg hjemme fra føden IGJEN, blei lagt inn med kraftige smerter kl 5 i natt. Fikk skikkelig hjelp uten at det fant noe galt. Dem fant bare fram lystgassen til meg mens de tokk innvendig og utvendig ultralyd, lå heletiden med det belte på for å måle samentrekningene. Når kl nærmet seg 12 var jeg utkjørt og da begynte smertene å slippe, så jeg fikk reise hjem. Men lærte hvertfall at dem ikke har smør her på skivene og jeg må pakke med Lambi :) Tutta sitt hode skal ha begynnt å komme ut før jeg ringer føden igjen nå hehe.

Fikk sendt morsomt 1 aprilspøk bilde til venninnen min før jeg gikk da :) ikled sykehus skjorten i senga med lystgass tingen over munnen " god morgen fra føden" ho syntes ikke det var så morsomt med engang , men jeg derimot :) kanskje gassen som gjorde det :)

Uff så ekkelt. Bra at dem ikke fant noe, men det er bedre å være litt dramaqueen og være føre var :)
Go bedring :)

Godt det ikkje var noe :D ingenting som heter dramaqueen når en er gravid;)

Fikk sendt morsomt 1 aprilspøk bilde til venninnen min før jeg gikk da :) ikled sykehus skjorten i senga med lystgass tingen over munnen " god morgen fra føden" ho syntes ikke det var så morsomt med engang , men jeg derimot :) kanskje gassen som gjorde det :)
Haha, jeg syns det var morsomt :D

Bra det ikke var noe galt da :)

Hadde synst det var morsomt:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Back
Topp