Drama drama ;)

shannon

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Augustlykke 2015
Vi har vært på påskeferie og en hel uke har jeg følt meg kjempefin! Ikke noe kvalme og ikke så voldsomt trøtt :) meeen så skulle vi reise hjem igjen og etter 15 timer tur i bil kaster jeg opp første gang og siden da har jeg bare kastet opp.. Ikke fått i meg mat eller drikke :( i dag orket jeg ikke mer, fikk meg time hos fastlegen og jaggu har jeg ikke endt opp med en innleggelse på sykehus også da? :/ hadde nok ikke blitt lagt inn om det ikke var fordi jeg har diabetes om bruker insulin-pumpe. Dagens lille lyspunkt får være at vi fikk høre hjertelyden hos fastlegen igjen, så alt er helt fint med spira. Og her har de afipran intravenøst, så jeg har et lite håp om å slutte å kaste opp snart :)

Hvordan er formen hos dere andre da? Noe bedring siden påske? :)

Sikker på at det ikke er omgangssyke da? Men kjipt å få det så dårlig :( formen er litt bra idag, men igår var den mildt sagt jævlig. Kom meg så vidt på jobb..

huff så kjedelig da :-( håper du blir bedre snart :-)

her har formen vært mye bedre en ukes tid, men hatt litt tilbakefall i dag med både kvalme og helt tom for energi. håper det bare blir med i dag.

Off, så kjedelig!! Godt de passer på deg :) Satser på det kvalmestillende hjelper snart!

Her er formen bedre i dag, men kan vel ikke si generelt god, i går var en ille dag.. Og har vel hatt flest av de, dessverre, siste 3 mnd.. Men siden dagen i dag er god så glemmer jeg gårsdagen fort og nyyyyter en god dag! :)

stakkar deg! :( Masse god bedring! :)
Her er formen fin, vært i fin form fra starten av.....

Neimen off da :( Masse god bedring til deg<3

Her er formen ganske ok, men litt kvalm til tider og fryktelig trøtt og sliten da. Ellers har jeg et bekken som krangler litt innimellom.

Ønsker deg masse god bedring :) Håper du kommer deg fort ut av sykehuset :)

For en trasig slutt på påska :( Håper du blir fort bedre og at du har det greit der du er nå :) Masse god bedring :D

Uff. :( En skal tåle mye når man er gravid.. Håper formen kommer seg fort. Masse god bedring! :)

Back
Topp