Dragemamma!

Sitter her for meg selv å bare ler av dere. [:D][:D] Tror det er noen sjeler her inne som er litt overtrøtt [:D] Eller i FruNette's tilfelle, pussa på rødvin [:D] Syyyyyke syyyyke mennesker !

Og forresten.. Sengekos er oppskrytt! Har aldri vært med på no sånt, og kommer sikkert aldri til å være det heller! Som jeg sier, jeg hadde jomfrufødsel! [:)]

ORIGINAL: FruNette

ORIGINAL: pewsie

Sitter her for meg selv å bare ler av dere. [:D][:D] Tror det er noen sjeler her inne som er litt overtrøtt [:D] Eller i FruNette's tilfelle, pussa på rødvin [:D] Syyyyyke syyyyke mennesker !

Og forresten.. Sengekos er oppskrytt! Har aldri vært med på no sånt, og kommer sikkert aldri til å være det heller! Som jeg sier, jeg hadde jomfrufødsel! [:)]

NÅ må bibelen skrives om!!!

Sist jeg sjekka fikk jomfru maria barn... da kan det vell skje meg og ? [8D]

NÅ må bibelen skrives om!!!

Sist jeg sjekka fikk jomfru maria barn... da kan det vell skje meg og ? [8D]

Jeg er ganske sikker på at hun knulla en engel!![:D] Og så vidt jeg vet..er det lite av de i Hammerfest! Mer samer og reinsdyr der..[:D]

Nå må du ikke begynne å være frekk her! Da tar jeg fram finnmarks-stygge-ordene mine [:D]
Her er MINIMALT med samer... (heldigvis)
No offence til eventuelle samer her inne [8D]

Reinsdyra er en anna sak.,.. Skulle gjerne lagt reinsteik av alle sammen og solgt på ebay til matfattige land...

Jeg har jo bare drukket et halvt glass jo..tror jeg er mer overtrøtt. Ha ha. Men det er den sanne Anette som titter frem..tror jeg må sensurere litt. Tenk om en bebis ser!!

Citadel: Den er jo ferdig!! Det står jo at jeg vant.. hi hi!

Pewsie: når jeg var i hammerfest, vandret det reinsdyr uti hagen!! Skummelt!

Ja, så spiser de blomstrene i hagen, går over på gangoverfelt og kommer seg opp i 6etasje på boligblokka hos mamma... [8D]
Også springer de etter deg hvis du prøver å jage de vekk.. Skumle dyr, jaaaa! Nå har de bygga sånn gjerde som skal holde de vekke da.. Men de gjorde en feil, så det var litt hull her og der, så i sommer var de gjerda INNE i byen, og ikke utfor...[8D] 

Men nå stikker jeg, for nå har jeg en hund som holder på å pisse seg ut, og bebismat som skal blandes.

Gruer meg til å gå ut i stormen... Hvis jeg ikke kommer innom i morgen, så har jeg blåst vekk [8|]

å så ska æ gå å lægg mæ, så kan dåkker førr fan bare sitte hær å kaste bort dyrebare skjønnhetssøvnstima [:D] 

GOOOO NATT![:D]

Jeg har jo bare drukket et halvt glass jo..tror jeg er mer overtrøtt. Ha ha. Men det er den sanne Anette som titter frem..tror jeg må sensurere litt. Tenk om en bebis ser!!

Citadel: Den er jo ferdig!! Det står jo at jeg vant.. hi hi!

Pewsie: når jeg var i hammerfest, vandret det reinsdyr uti hagen!! Skummelt!

Ja, så spiser de blomstrene i hagen, går over på gangoverfelt og kommer seg opp i 6etasje på boligblokka hos mamma... [8D]
Også springer de etter deg hvis du prøver å jage de vekk.. Skumle dyr, jaaaa! Nå har de bygga sånn gjerde som skal holde de vekke da.. Men de gjorde en feil, så det var litt hull her og der, så i sommer var de gjerda INNE i byen, og ikke utfor...[8D] 

Ha ha ha. Der kunne jeg ALDRI bodd. Blitt jaga av et reinsdyr..er jo som å se en slik julefilm det jo!

Her kan vi være plaga av rådyr som spiser opp blomster..men reinsdyr!! Da må man i alle fall til Dovre. Har noen av de rød nese? [:D]

Ser du det snøhvitgreia fra der du bor? Ser så koslig og opplyst ut på kvelden..Sett på nyhetene..Ha ha

Ser den ikke fra akkurat her hvor jeg bor, men ser lyset på himmelen [:D]

Og stakkars Dragemamma som logger på i morgen og kaster seg over tråden med hennes navn... [;)] 

Nei, NÅ går jeg...

bortvekk

Back
Topp