dra ut fra baby

Søstra mi skal sitte barnevakt for tulla neste helg.. da er ho nesten 7 uker.. vi skal være borte i 3 timer eller noe på kvelden.

Har ikke hatt ennå,så kunne ikke stemme.
Planlegger at han skal sove hos foreldrene mine i slutten av jan. Da er han nesten 12 mnd.
Så nå gjenstår det bare å gjennomføre denne gangen [8D]

3 mnd, skulle på forlovelsesfest. Hardeste jeg har vært med på, har ikke blitt så altfor mange ganger etter det! Liker å ha han hjemme jeg[;)]

6 uker, sov natten gjennom og flaskebarn. gikk så fint så, men nervøs var jeg.. bare forbokstaven..

14 mnd

8 mnd første gang. 

Hadde barnevakt hjemme før hun var året, om vi var til venner og spiste f.eks.

Første gang vi hadde ovrnatting var hun ca 18 mnd. Da hadde foreldrene mine henne fre-søn[:)]

2 mnd.
Jeg og lille bor hjemme hos mamma til jeg finner en leilighet og har lagt han selv, og han sover over natta så hun har bare fulgt med og stått opp med ham på morningen.

Stemte eldre enn 12 mnd...Thia nektet å ta flaske og så lenge jeg ammet måtte jeg bare pent nødt til å holde meg i nærheten. Med Isa hadde vi barnevakt over natta for første gang da hun var 2 år...Aurora var jeg borte fra 1 uke da hun var 9 mnd (var på bryllupsreise) og det var den verste uka i livet mitt....ALDRI mer på ferie uten snuppene!!!!!!!!

Hadde barnevakt hjemme hos oss 1 kveld når hun var 6-7 mnd for vi skulle i bryllup. Også gikk det nesten et år til neste gang:)

2 mnd
tok flaske med morsmelk og med nan

borte fra henne sen ettermiddag til neste dag.
va kaffegjest i bryllup.

Back
Topp